inte perserbebbar men....

Det bara måste bli supersnygga bebbar med sådana föräldrar.
Wooow vilken läcker spottad snygging! Silver eller?
#2 Japp hon är svartsilverspotted
vår lilla prickiga korv!
Lotta
/Lotta
Helt underbar! Åh säger jag bara, en sådand vill ja en dag ha, men nu får våran mimmi(husisen) ha lite ro, hon klarar inte av alla nya, drar sig undan en del, här går hon ute som hon vill, och är lika mycket hos grannen nere som hos oss. Perserkatterna går bra, men förra katten vi tog hand om, de trivdes så fint ihop som unga, men sen bara bråk bråk.

OJ OJ! Alltså de är för läckra med sitt silver o mönstringar i detta, vad heter denna teckning då, är det Tabby??

#5 ha, ha, nu har husse varit in här och skrivit lite ser jag, vad kul att du kikar in på persersidan också Johan 
För er andra vill jag berätta att min kära sambo Johan aldrig i sin vildaste fantasi kunde tro att han skulle dela sitt hem med ett helt gäng perserkatter om någon frågat honom det för lite mer än ett år sen. Idag erkänner han att han har blivit väldigt fäst vid "trubbnosarna" - rasens härliga temperament och deras personlighet. Han liksom många andra som inte har fått lära känna perserkatter utan bara sett dem på utställning tyckte tidigare att de verkade ganska trista och sura. Men nu har han som sagt var ändrat uppfattning, jag låter bilden tala för sig själv
behöver jag säga mer?
Lotta
/Lotta
Helt underbar bild Lotta
angående spotted
tänk en riktigt snygg spottad exo
vet inte vad det ska vara för färg för att spottarna ska komma fram…förutom dina silver…då
Så söt han är johan på bilden med trubbnosarna

#9 Jag tror mönstret både vad gäller Tabby och Spotted blir mest markerat på silver eller bruna katter. Sedan är det lite fusk på korthåringar eftersom det blir knivskarpt…;)
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus
Jättefina katter och vilken härlig spotted.
Önskar jag kunde få en spotted exotic nångång,(har visserligen fått en exotkille .men honom sålde vi ,ångrar nu men vi hade inte plats för fler killar;) önskar en egen spoottexothona att ställa ut ;)
Härlig mysbild på husse med trubbnosar!
mvh Rina
S*Roscinas