Snökul i Kalmar
hehe såå kul med snö*ler*
hehe såå kul med snö*ler*
Ett förslag, ta bild i snö på en svart katt då syns den, hon är läcker denna sötnosen.
#4 ja det funkar alldeles utmärkt. Jag tycker det blev en så läcker kontrast med snöflingorna i pälsen på henne.
Lotta
/Lotta
Absolut. helläckert! Får passa på ta bilder i snön

Håller med Carina! Jätteläckra kort. Men hur får du katterna till att gå i snön? Mina tycker det är kallt så det skulle aldrig gå att fota dem i snön.
Hoppas förresten att det inte är allt för mycket snö på vägarna i Kalmar i helgen eftersom jag ska ner dit för fjärde gången sedan i julas. Snö är ju inte roligt att köra i direkt.
#7 Flera av våra katter gillar att vara ute trots snö på balkongen. Baby blev extra förtjust ikväll, hon har ju inte sett så mycket snö
Några av katterna står dock mest och skakar på än den ena än den andra tassen och vet inte vilket ben de ska stå på!
Just nu så är det lite av snökaos här i Kalmar - vi får hoppas det lugnar sig snart. Har du långt att åka?
Lotta
/Lotta

#8 Jag åker från Göteborg så det är en bit att köra. Dessutom ska jag över till Öland på lördagen så jag hoppas innerligt att det inte blåser nordost för då är det inte skoj att vara på de öländska vägarna. De blåser ju igen på nolltid om man har otur. :(