Dräktig!?!?
Parningen gjord..skrik..rulla runt..upprepades 4 gånger…sedan sov å hej då från dom båda…gick å lade sig på var sitt håll…inget mer löp…bara en dag ?!?! Vad är detta??..tankarna går..
Jaha nu är det 19:e dagen och tuttar röda som stopp ljus…trött…hungrig…kelesjuk…kräkts tre gånger…
Kan hon lura mig eller är hon nu äntligen dräktig…hm..hm..hm..
det låter ju onekligen som att det skulle vara bäbisar på G. så spännande:) det kan ju hända ibland att löpet går över om det har tagit sig, har hört det iaf
vilka är de lyckliga föräldrarna?
Gå gärna in å se, jag har beräknat henne till vecka 12 :
vilka sötisar:)
vilka vackra stora ögon felicity har!!
Tack Naquita =)
Det är så spännande..hoppas..allt går bra..
jag ska hålla tummarna. kan det bli bara svartmönstrade eller solida med? silver såg jag fanns med i bilden:)
försöker lära mig färgutfall osv, inte alltid det lättaste:)

Vad roligt, lycka till med allt.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Båda kan vara dilutions bärare av blått.. så Ann-Sofie min äldsta dotter hoppas så på detta.. Det ligger hel svart nära på båda så ja det kanske kan komma men mönster tar oftas över helt..Det är bara att vänta å se.. Men spännande är det.
Grattis "Crystal-Pearls"
om jag hade sett det du har beskrivit så hade jag nog varit "säker" på ungar 
Hon litar inte på mig
Jag svarade henne med all säkerhet är hon dräktig per e-post, klart det är så, behöver inte skrika som mina i 1 vecka för har blivit dräktig.
Halloj !
Ibland behöver man bara få skriva av sig om sina funderingar. Hon är säkert dräktig men löpet var bara en dag knappt synligt sedan parades det lite och sedan var allt över…inte varit med om just så innan.
Jo då kittentotten jag litar på dig..=)
Nu är det väl bara att hoppas att allt går bra. =)
jag tror att hur bra svar o vettiga svar man än har fått så kan man behöva ventilera lite…spelar ingen roll hur "erfaren" man är
jag har allt varit med om en hel del katter som har varit skendräkigta…eller vad man nu ska kalla det
där tuttarna har växt o blivit rosa…magen har växt..o jag tror ärligt talat att honan själv har trott att hon har varit dräktig
o sen så runt 5-9 veckor senare så…löp igen
ibland får vi för oss att det är VI SOM STYR…hehe
herregud så fel man kan tro då
just nu så känner jag mig som en nybörjare ang. Lowe o Iris
men jag ska starta en ny tråd om den frågan
Jag vet man behöver prata av sig ibland
Bara roligt när man går in o ser Maritas fråga, jag hde precis svarat per mail, roligt retas, skönt att fler tror samma för marita vill så hemskt gärna ha kull nu. Nu håller vi tummar o tår för detta är rätt