hankatt "på gång"
Hur gör ni när eran hane prövar sin hanhet?
Som det är nu så löper alla mina honor.Eftersom alla är van att vara lösa i huset så går alla ihop.Hanen har ju inte fått till rätta ställningen och inte rätta knycket heller;)så jag är ju inte orolig att han lyckas än.Men har ni flera löpande honor tillsammans med hanen i början. Jag tänker att han ska få smak på det,men samtidigt springer han från den ena honan till den andra och sen till mig så jag blir kluven.
Kanske jag ska ha ute en hona i taget eller ska han få prova hej vilt?
Han har även blivit väldigt kaxig mot äldsta paddan,satkärringen som ingen törs på.Det måste ju vara ett tecken på att han håller på att bli riktig karl eller?

Jag skulle sätta hankatten och en av honorna i eget rum.
Stolt ägare till tre La permer
Låt han vara så sköter han det själv
om det inte är så att du har flera hanar som går tillsammans…för då går det ju inte..
Han är verkligen super snygg din hane..finfina paddor blir det
där
Lycka till
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
hos mig hade han fått träna på den som passar honom
jag har testat att stänga in..
o eftersom mina katter alla går fritt.. så blev de helt bestörta när jag stängde in dem
honorna la sig vid dörren o väntade på att släppas ut…slutade att visa löptecken..o hanen la sig i ett hörn
så fort jag släppte ut dem igen..så var allt tillbaka till normalt.
Men om det är nån av de som du inte vill ska bli dräktig..så får ju inte den vara ihop med honom

Tack för komplimangen om killen!
#3 Nej det är ju baraen herre i huset.
#4 Hos mig är det också så.För att få någon sömn i detta hus så stänger jag in löphonorna OCH honom och då blir dom tyst,och de börjar också att vilja ha gemenskap.Det tycker jag är EN (och kanske den enda) nackdelen att ha dom i hela huset.

Först av allt så måste jag gratulera dig (vet inte vilken gång i ordningen) till din kille, han är fantastiskt vacker
Hur du ska göra, jaa, det lär du nog upptäcka själv efter hand, det skiljer sig ju så från hane till hane vad som är bäst.
Vad jag kan säja utifrån egen erfarenhet är att se bara till så han inte parar FÖR MÅNGA, det kan bli mycke kattungar på golvet annars
Dom kan vara riktigt snabba om dom bara får till det en enda gång och det är ju inte alltid man märke att honan blir parad
Lycka till och hoppas det blir många vackra bebisar hos dig om ett tag hälsar
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Väntar med spänning på vilka söta bebisar det kommer bli!! 

Herre gud jag skrev ju fel…Då jag stänger in dom vill dom naturligtvis inte ha gemenskap.Det är så jag menar=I.
Ja,tiden får ju visa…..Jag tror ju inte att han får till det ännu men man vet ju aldrig.Får väl sätta upp ett ungefärdatum i almanackan.
Tack för tipsen!