Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 401 ggr
Leonis
0

Gomorron 32 minus

Gomorron till en ny kall dag, här är 32 minus så man går inte gärna ut just nu .

Får hålla sig inne och klia kissarna istället idag .

manlyckans
0

Oj jösses vad kallt, var bor du nånstans?

Gomorron, förresten ;-)

/Ann.

Leonis
0

Utanför skellefteå,kallt som tusan idag så man vill helst vara inne i värmen .

Kittentotts-deleted
0

Låter ju härligtSkrattandeFinns fördelar med kylan också, bakterier o skit som försvinner, härnere är vi alltid sjuka numera i vår familj. Fästingarna kanske försvinner, om ni har det med en kylanGladHär kunde man inte gå i skogen förrän man hade 10 på sig i somras.

Uffe
0

Godmorgon, här är det ju långt ifrån så mycket minus, nån grad var det nog, men inte värre än att man överlever

ophelia
0

God morgon….Här snöar det just nu termometern håller sig på nollan.Brukar så bister kyla hålla i sig länge?/sylviaGlad

m-hoog
0

Go morron på er, fast jag har varit uppe sen 6 tiden. Ca. -6 här i Trollhättan o lite små snö flingor faller ner. håller med #3 borde nog kanske bli riktigt kallt så baskiluskerna försvinner, har nu haft sjuka barn i två veckor, inte roligt.

EddaM
0

Här är det nog inte så kallt, någon minus grad bara=) Men det är ganska bra väder. Såg på störtlopps träningen på tv och det var bra kallt i Åre. *brr*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Annkis54
0

GodmorgonCool
är i andra änden från stan jämfört med M.Hoog o här är det nu 4 minus o börjar snöa ganska mycket
typiskt att man MÅSTE ut o handla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lunatismatte
0

Usch vad kallt. här är det 1 minus men det tycker vi är kallt. Undrar hur det är där uppe då?Fundersam

Kittentotts-deleted
0

Jaha av erfarenhet så brukade jag förr få rapporter med vädret fr Trollhättan, ert väder kom alltid hit efteråt, så Brrrrr tur jag varit ute nu redan då.

Bart
0

Här var det -16 i morse,det var svinkallt.Nu är det -11 och sol så det är skönare ute.

Annkis54
0

jag hade sån tur när jag var ute så det slutade snöa när jag gick till o från bilen..så det var inga problem
men nu ramlar det lite vit bomull från himlen igen
men nu är det bara mmyyyyyyyyysigt Oskyldigska ju inte ut igen idag
o gubben  min som cyklar..hmmmm undar hur mysigt han tycker att det ärFörvånad

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
0

Här har det snöat hela natten och hela dagen, så i Kalmar är det lite av snökaosFlört Ska ut och skotta på min parkeringsplats så jag får ut bilen imorgon, förhoppningsvis…

Lotta

/Lotta