Gomorron 32 minus
Gomorron till en ny kall dag, här är 32 minus så man går inte gärna ut just nu .
Får hålla sig inne och klia kissarna istället idag .
Oj jösses vad kallt, var bor du nånstans?
Gomorron, förresten ;-)
/Ann.
Utanför skellefteå,kallt som tusan idag så man vill helst vara inne i värmen .
Låter ju härligt
Finns fördelar med kylan också, bakterier o skit som försvinner, härnere är vi alltid sjuka numera i vår familj. Fästingarna kanske försvinner, om ni har det med en kylan
Här kunde man inte gå i skogen förrän man hade 10 på sig i somras.
Godmorgon, här är det ju långt ifrån så mycket minus, nån grad var det nog, men inte värre än att man överlever

God morgon….Här snöar det just nu termometern håller sig på nollan.Brukar så bister kyla hålla i sig länge?/sylvia

Go morron på er, fast jag har varit uppe sen 6 tiden. Ca. -6 här i Trollhättan o lite små snö flingor faller ner. håller med #3 borde nog kanske bli riktigt kallt så baskiluskerna försvinner, har nu haft sjuka barn i två veckor, inte roligt.

Här är det nog inte så kallt, någon minus grad bara=) Men det är ganska bra väder. Såg på störtlopps träningen på tv och det var bra kallt i Åre. *brr*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Godmorgon
är i andra änden från stan jämfört med M.Hoog o här är det nu 4 minus o börjar snöa ganska mycket
typiskt att man MÅSTE ut o handla
Usch vad kallt. här är det 1 minus men det tycker vi är kallt. Undrar hur det är där uppe då?
Jaha av erfarenhet så brukade jag förr få rapporter med vädret fr Trollhättan, ert väder kom alltid hit efteråt, så Brrrrr tur jag varit ute nu redan då.

Här var det -16 i morse,det var svinkallt.Nu är det -11 och sol så det är skönare ute.
jag hade sån tur när jag var ute så det slutade snöa när jag gick till o från bilen..så det var inga problem
men nu ramlar det lite vit bomull från himlen igen
men nu är det bara mmyyyyyyyyysigt
ska ju inte ut igen idag
o gubben min som cyklar..hmmmm undar hur mysigt han tycker att det är
Här har det snöat hela natten och hela dagen, så i Kalmar är det lite av snökaos
Ska ut och skotta på min parkeringsplats så jag får ut bilen imorgon, förhoppningsvis…
Lotta
/Lotta