Chinchilla
Jättevacker kille
vilken ögonfärg Wow
// Rosie
wow..så fin
är det vanligt så jättestora o fina ögon
jag kan inte så mycket om chillorna
Vilka härliga ögon chillorna har!! Tänk om man kunde få det på "vanliga" perser/exoter med :-)

Han ser verkligen ut som att han njuter av snön!!=) mina vägrar att gå ut nu.
Underbar ögenfärg!!!!ÄLSKAR!
Ha en bra dag./Isabella

Chillor är ju inte min "grej" måste jag erkänna, men visst är dom häftiga på sitt sätt, absolut och det är självklart den här killen också.
Den dagen han flyttar är det nog någon som är jättelycklig tror jag…ja den nya ägaren menar jag ju då förståss
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack Lotta! Vi alla har våra "favvosar"
Jag/vi hoppas på att det rätta hemmet dyker upp snart, så han kan få bli mer bortskämd…
De som har haft hund och andra färger i perser och sedan skaffat sig en Chinchilla säger att de verkligen är som en hund i sättet , och jag måste faktiskt hålla med.

Vilken fin kille!
Min första katt var en Shades Silver 1985
Tina
Han är super fin!! Och ser ut att vara ett riktigt bustroll 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Herregud vad häftiga ögon ;)
Supersöt!!
/cceel
En sån söt kille!
Det finns inga andra perser som har den personligheten som silver har!
De är nåt speciellt! Folk tycker att de liknar hundar, eftersom de följer efter en hela tiden och vill vara nära. De apporterar och pratar mycket.
De är helt klart mer intelligenta än andra färger.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Är den till salu? Undrar då hur mycket den kostar.
Är den kastrerad och/eller rumsren? Har den stamtavla? Har den varit på utställning förr? Är mamman och pappan också chinchilla?
Undrar detta då kanske vi eller kanske våran granne vill ha en till katt…
Jag säljer mina katter under SVERAK´s regler, dvs. de är över 12 veckor gamla och registrerade, dubbelvacc, chippad och nybesiktad vid leverans. Han är givetvis rumsren;) och innekatt.
Han är fortfarande till salu, och han är en ren chinchilla med chinchillaföräldrar. Han säljs först och främst till sällskap då han inte har fått ner båda kulorna,(kryptocid= avelsförbud) Som kastrat kan man tävla honom men konkurrensen ute på tävlingarna är tuffa, men han borde kunna ta några certifikat iallafall.
Om du fortfarande är intresserad så ring mej på tel.0240-23177
Var i sverige finns du, och som jag frågade innan, hur mycket kostar den?
Det där kryptocid, måste man göra några operationer eller liknande?