Måndag morgon och uppe i ottan:-)
Tjena alla sjusovare, här har vi redan varit uppe två timmar, himla konstigt eftersom klockan dessutom är framställd?
Nåja, jag har hunnit en del istället och nu tar jag igen mig framför datorn.
Jag har kollat tuttar, men gör som Ankki, kliar mig i huvet och vet inte vad jag ska tro. Det är två tjejjer som jag inte är säker på, så det är väl bara vämnta och se vad som händer….
Jag har tre som löper som galningar, dom har bildat en trio som håller show nätterna igenom….förstår ni nu varför jag är uppe så tidigt
Idag ska jag och provköra en ny bil, eller nygammal är det, 2005-årsmodell, det är en Citroêng Xara Picasso, combi. Jag får nämligen inte in Mayas vagn i bagaget på Mersan, det är inte klokt, en sån stor bil ? Håll tummarna för att denna bil är skön att köra för i så fall köper vi den.
Jag bifogar ett foto på två av mina ulltussar som försöker göra barn….vad tror ni det blir för färger?
Den undre är en PER g 02 och den övre är en PER f 02 21
Hälsar
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Mornings
Tar det bara lugnt, sitter fortfarande med morgonrocken på. Måste fixa till mig snart ska träffa mamma fika lite och shoppa lite, ska ha en skön dag. Mannen har åkt till jobbet kommer inte hem förrän imorgon (skönt)
.
Det kan nog bara bli en bra kombination den där parningen. Älskar mkt vitt. Blir intresserad 
Tina

He he he he Tina, du är rolig du
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Nu har jag shoppat
Jeansjacka, Klänning, 2 blusar, trosor, halsband allt på Lindex Puhhhh va mycket det blev men va kul. 
Fika oxå naturligtvis. Va trevligt att umgås med mamsen.
Tina