Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 463 ggr
Uffe
0

Vi är fyra

Om ni söker på Perser på Google, så kommer Perser iFokus upp som nummer fyra.

Det tycker jag är kanonbra, att köpa sig till en hög placering bland träffarna kostar multum Skrattande

Leonis
0

Bara jobba på så vi kommer 1:a då Flört

Kittentotts-deleted
0

Ja jag har sett vi ligger bra till,väldigt roligt för fler kommer säkert titta in som även söker perser och även efter lite tips o annat.

Uffe
0

Ja och vårt delmål nu får ju vara 150 medlemmar, vi är 137 i dag

Kittentotts-deleted
0

Detta kommer vi snart upp i SkrattandeNu flyttar snart mina småttingarGråterja så där ser jag ut en dag efteråt. Kommer skicka med alla om sajten, fler o fler av mina kattungeköpare har hittat hit, detta tycker jag är jätteroligt.

Uffe
0

Det är snart utställning i Borås också, jag skall se till att göra lite reklam där

Raktajinos
0

Nähä du Carina dom får inte flytta förens jag har hälsat på :) Jag måste få gosa lite med dom först :D

Denna kommentar har tagits bort.
Papris
0

Eftersom jag snart är kattägare till kittentotts NIcke boy tänkte jag besöka utställningen i Borås!!! Ska bli kul o se hur det går till och så…

Kittentotts-deleted
0

Ja det tycker jag! Men berätta ifall du funderar på gå med i Sverak, då måste du få med ett papper registera om honom i Sverak, inte så krångligt som det låterSkrattandeSka också gå över en dag,då får jag regga om alla mina avelsdjur, så därför väntar jag tills jag vet vilka jag ska regga om mmmm

Kittentotts-deleted
0

Nu glömde jag dig kusinen, får gärna kommaSkrattandeVÄLKOMEN! Ja ni andra också kanske, vi kan ta en dag ihop, bra ide så kan ni bada småttCool

Papris
0

#9 Jag har inga planer överhuvudtaget ska du veta… e bara intreserad av de olika föreningarna.. Måste man betsämma vad man ska va med nu direkt?

Annkis54
0

nej det behöver du inte
det behövs inte innan du ska ställa ut eller ta kull

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

Den dagen du bestämt detta,då tar du det med mig! Jag är så snällSkrattandeHjälper dig på vägen! Kan vänta o se vad du vill först.