Bara jobba på så vi kommer 1:a då 
Ja jag har sett vi ligger bra till,väldigt roligt för fler kommer säkert titta in som även söker perser och även efter lite tips o annat.
Ja och vårt delmål nu får ju vara 150 medlemmar, vi är 137 i dag
Detta kommer vi snart upp i
Nu flyttar snart mina småttingar
ja så där ser jag ut en dag efteråt. Kommer skicka med alla om sajten, fler o fler av mina kattungeköpare har hittat hit, detta tycker jag är jätteroligt.
Det är snart utställning i Borås också, jag skall se till att göra lite reklam där
Nähä du Carina dom får inte flytta förens jag har hälsat på :) Jag måste få gosa lite med dom först :D

Eftersom jag snart är kattägare till kittentotts NIcke boy tänkte jag besöka utställningen i Borås!!! Ska bli kul o se hur det går till och så…
Ja det tycker jag! Men berätta ifall du funderar på gå med i Sverak, då måste du få med ett papper registera om honom i Sverak, inte så krångligt som det låter
Ska också gå över en dag,då får jag regga om alla mina avelsdjur, så därför väntar jag tills jag vet vilka jag ska regga om mmmm
Nu glömde jag dig kusinen, får gärna komma
VÄLKOMEN! Ja ni andra också kanske, vi kan ta en dag ihop, bra ide så kan ni bada smått

#9 Jag har inga planer överhuvudtaget ska du veta… e bara intreserad av de olika föreningarna.. Måste man betsämma vad man ska va med nu direkt?
nej det behöver du inte
det behövs inte innan du ska ställa ut eller ta kull
Den dagen du bestämt detta,då tar du det med mig! Jag är så snäll
Hjälper dig på vägen! Kan vänta o se vad du vill först.