Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 372 ggr
EddaM
0

Ny hemsida

Nu har jag pillat mycket med min nya hemsida och nu känner jag att jag kan visa upp den. Den är inte färdig ännu men det kommer till lite då och då=)

*kram* Madeleine och katterna

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Adressen ????? Skrattande

Uffe
0

Hahahahaha jag hittade den Skrattande

ophelia
0

Var inne och tittade den är finSkrattande

EddaM
0

Ojoj sorry. haha http://sluddhuvetz.se

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Den fanns ju på din personliga sida, det är bara jag som är lite lat Skrattande

EddaM
0

*ler* Jag ändrade den där ja, tur var väl det då=) Jag hade tänkt lägga ut länken där uppe men det glömde jag bort, haha ja så kan det vara=)

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0

Nu skulle ni sett mitt ansikte, tittade på hemsidan, så tänkte jag!hmm jisses vilka långnosiga o konstiga i typen. Ja jag trodde det va perserGeneradSkrattandeJa jag vet! är trött o huvudet har svårt kopla tillräckligt snabbt i vissa lägen*Ha Ha Ha* Men va fin den va sidan.

Leonis
0

Hahaha ja jag trodde också först det var till Perser och tänkte som du,vilka långnosar Skrattande

Sen läste man ju att det är Skogisar då gick det upp ett ljus,är nog inte vaken jag heller riktigt ännu .

Men å andra sidan så har ju min Exotic Chokladbärare lite näsa men är gullig ändå.

Undrar när jag ska komma igång med hemsidan där man placerar sina små Hjärtan.

Annkis54
0

Jättefint
men du har glömt en sak Cool
ett kort på digKyss

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

RolfH
0

Jättefin hemsida. Gillar att den är så ren utan en massa krimskrams.

Kittentotts-deleted
0

Måste man ha kort på sig? Har jag detta idag, måste se, nupp hade jag inte. Okej jag har haft detta innan o borde väl ha det, men jag har söta barn o visaGlad

EddaM
0

Åhh något foto på mig vill jag nog inte ha på hemsidan, foto skygg som jag är *ler*.

Haha, ja om det hade varit perser hade det var lite fel avel om man säger så=))

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0

Får redigera fotot då EddaSkrattandeGjorde min stora styvdotter förr, hon skulel vara smal, så hon fixade alltid dettaGladMen själva utseendet, jag ser aldrig klok ut på foto, men det gör jag nog inte annars heller Ha Ha Ha kan ju inte skylla på kameran i ett