Grå Lördag
Grått grått grått, varenda dag…när ska solen visa sig i vår landsdel? Jag VILL ha vår nu….jag vill börja så frön, planera trädgårdens alla blomster…men med 1 meter snö i hela trädgården lär det ju dröja
Det känns & ser ut, som om vår herre har släppt ner mer i vår trädgård än hos alla grannar och boende runt omkring oss
I dag ska jag in till Västerås där det pågår en marknad som åker runt hela europa, det låter spännande och jag är ett marknadsfreak så då måste jag ju bara dit
Sedan var det meningen att Jessica och jag skulle ha ett bord på en jätteloppis i Västerås imorgon, men nu är ju Aji borta och jobbar och det blir lite mycket för Jez ensam med Maya också, så kanske vi spolar det, vi får de….det går fler tåg
Kankse jag skulle bada lite katter, det finns alltid någon att ta i badet, vi får se vad min kropp säjer, den har ju krånglat så mycket den senaste tiden
Vad gör ni andra en dag som idag?
Må så gott önskar
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Nej nej, absolut ingen åska, men lite regn.
Det är skittråkigt väder, jag önskar vi kunde få lite sol så snön kunde töa bort lite mer.
Jag tror nog vi har en meter snö på hela gräsmattan, mängder är det
Hej svejs
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Har ni oxå haft åska och hagel idag, jag trodde själv inte mina öron, jag har aldrig varit med om åska i Mars månad, här hemma ligger det forfarande flera dm. snö.