Måste bara få visa...
ett foto av mig och mitt högt älskade barnbarn Maya.
Hon är ju verkligen ett underverk i många bemärkelser et av dom är att hon blir ett blåögt färgat barn. Mycket vackert om jag får säja det själv:-)
Det är en så härlig känsla varje gång man tittar på henne och hon spricker upp i ett jätteleende….och så pratar hon, och bubblar och går på….jag älskar att vara mormor:-)
Hälsar
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

vilken fin bild. Kan tänka mig att det är häftigt att få vara mormor.
Ja lilla Maya är sååååå söt!! Men jag måste oxå säga att din nya frisyr gör att du ser ut att vara hennes mamma nästan
Du ser så ung, pigg o fräsch ut 

Nämen Pethra, nu blir jag generad. Jag ser inte alls så ung ut, det är bara för att jag tittar ner, då syns inte alla min arynkor…
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

SJÄLVKLART blev det generationsfoto:-)
När Jessica var liten var vi 5 generationer flickor, men nu är vi "bara" fyra.
Hälsar Lotta P

himla söt liten Maya
vackert namn oxå
självklart med generationsfoto
jag är såååå glad åt mitt 4-generationsfoto
taget strax innan mamma "gick in i dimman" av alzheimers
detta har jag som skrivbordsunderlägg (heter det så) så jag säger godnatt till mamma varje kväll

#7 vilket underbart foto av er 4 och så bra att ni kunde få till en fin bild innan din mamma blev sjuk.
Jag har ett foto av Jessica när hon sitter i sin mormors mors knä, ska leta fram det och scanna in så ni får se……
Hälsar
Hälsar Lotta P

#8+#9
ja..det är guld värt