Fredag förmiddag
I dag har vi lika grått och tråkigt väder, varför kan inte solen visa sig lite, allt känns så mycket bättre då?
Jag har haft en fruktansvärd natt och varit vaken minst 1000 ggr (ja det känns så iaf) bara för att kroppen värker så
inga smärtstillande medel hjälper heller, jag tror jag skulle behöva en resa till varmare breddgrader 
…..ja ja jag vet, jag var nyss där, men det hjälper faktiskt.
Lillan är inne på sin andra löpvecka nu, ja det är9:onde dagen idag , och hon är lika intensiv….snart blir hon till salu till lägstbjudande
Inte kan jag para henne heller, jag måste göra ytterligare ett hjärtultraljud innan det känns bra att göra en parning. Hennes mamma hade HCM och därför vill jag ha dessa undersökningar gjora innan jag törs gå vidare, men blir även detta ultraljud felfritt, då jäklar blir det "pöka" av 
Det är inte så länge kvaar till Skräpet ska ha sina bebisar nu och jag längtar så väldigt mycket, et är längeseda jag hade smått i huset så jag hoppas dom kommer så där runt den 6:e som planerat.
Men nu ska jag göra iordning toalådor och dela ut de nydiskade vattenskålarna, sedan blir det att packa lådor. Jag och Jessica ska delta på en jätteloppis i Västerås på söndag och vi har samlat ihop en stor hög med grejor vi inte använder, hoppas någon annan vill ha dom istället.
Ha en underbar dag alla ni, så avslutar jag med en semesterbild idag, det kan behövas när det är så tråkigt ute
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.