Godmorgon torsdag
Puh, äntligen har jag kommit rätt i veckodagarna
I dag är det ju våffeldagen, tyvärr en ganska disig och trist sådan här men kanske solen kommer senare.
Senare i em kommer det besök hit, det är Dante och Doris, två katter från min uppfödning, som alltid kommer på "spa" när hussar och matte åker på semester. Så igår skurades deras rum från golv till tak med rotborste, gissa hur det känns i kroppen idag
Jag och Jessica (och Maya förståss) ska åka in och titta på nya Ö&B som idag öppnar på Erikslund, kanske man kan fynda något
Jag var en snabbis till Susanne (Formosita's) igår och tittade på våra barnbarn, jättefina är dom
Jag bifogar ett foto av min absoluta favorit i kullen , som jag kallar LillLotta
Ha en härlig dag allihopa
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Supersöt är hon lillLotta. Men hon ser ut som en exo lr???

Javisst gör hon det Pethra, men är hon det får jag väl sätta ut henne på foder hos någon som vill ställa ut henne….ja OM jag nu ska bli ägd av henne……. time will tell
KRAM
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hej
Gullig exo padda?
Igår hämtade jag min skogisblandning som inte vill bli badad av mig, men det går bra att bli badad av min vänninna Anki. När hon kom ut ur buren så va hon så "liten" (6kg) för hennes päls va puts väck. Anki hade verkligen gjort ett fint jobb. Zazza va verkligen bitschig när hon träffade dom andra, dom är ju inte nybadade
.
Det är en grå dag i sthlm. Ska sluta kl 14 idag för att besöka Huddinge sjukhus för första gången, jag har hört att man måste ta god tid på sig, det är så stort.
Sämre kort på mitt gäng på köksbordet "älsklingsplatsen" för alla.
Ha en bra dag