Godmorgon alla vänner!
Fy va kalllt det är hos mig, sitter med en filt nu om mig o huttrar.Forumet har varit för lugnt ett par dagar tycker jag.Någon mer som tycker? Funderar lite på vad man ska skriva om så vi får något att prata om
Har ni ideer? I så fall skriv gärna detta, alltid bra veta om det finns saker ni undrar över, ibland ploppar det upp frågor o annat mitt i vardagen som man hade velat få svar på.
Ha en Fortsatt Trevlig Dag!
Godmorgon, ja nu smyger sig vintern på oss igen. Jag håller med dig om att det varit lugnt ett par dagar nu, men det blir kanske så ibland.
Jag har ingen bra idé om vad man skall sitta och tjôta om, vi får väl leta om det hänt något skandalöst ute i världen 
Gomorron,ja kallt kan man nog säga det är, vi har 26 minus just nu 
Jag har en fråga, katter som dricker vatten med hela skallen hur kan man undvika dom blir Gula/missfärgade i pälsen? Har tänkt ställa en katt men han dricker med hela huvet på nåt sätt, han fungerar som Typ disktrasa 

Gomorron.Ja vi har lite kyligare här också.Jag har nog inte varit så aktiv heller.Har inte haft¨något att prata om direkt.Det kommer och går lite med frågor och sånt.
Hej igen! Som du säger uffe så är det svårt skriva om något när man inga ideer har
Tänker o Tänker!
Leonis detta med ha ljusa katter, det är ständigt jobb
Ta o tvätta honom o föna lite oftare,får hålla efter, synd han ska gå med haklapp året runt som man kan göra innan en utstälning el ha en tubsocka, men jag rekommenderar inte detta alltid, de kan ju faktiskt fastna o annat med detta.Vissa av våra katter gilla bada den delen, har tur här med detta, bara min hane tiger som gör så lite, så då har jag haklappen dagen innan utställning efter badet.
Hoppas vi får lite fantasi framöver med inlägg.

Hej! Jag skaffade vattenfontän till mina och jag tycker den fungerar kanon. Skaffade den med kulan. / Gittan
Den med kulan har jag också, Ricko älskar att nosa på toppen av den, där vattnet kommer upp, gissa om kragen blir våt 
Hmm,får nog sätta haklapp på han då,eller testa det med dricksglas istället för vattenskålar.
Tur han är snäll att tvätta och kamma då han väger en hel del,vill inte kämpa med en tung hane inte :)
Ja här har vi 2st vattenfontäner, just den ni beskriver har jag haft 2st av nu, fick en ny i present då den förra va fel i motorn, lät en hel del mot slutet. Denna vilar Ebba vid så hon ser ut som ett krulligt får, även merlin vaktar där hela tiden. Nu i jul köpte vi den största modellen av Drinkwell t hunden, men den gillar alla också
Jag får tvätta ansikten o hals mm på mina ljusa mellan baden, värre är det med egen brunn,detta ger mer gult. Ja Ja inget göra. Bara stå sitt kast av att välja vitt
Detta kunde blivit en tråd ju om vattenfontäner!
jag gör en tråd om vattendrickande för katt
för när jag läste er inlägg så poppade det upp mycket i huvudet på mig
så.-..fortsättning följer
Här i Trollhättan är det lite frost på backen..men jag bakar så här inne är det varmt
håller med om att det har varit lite trögt igen de senaste dagarna
fast jag har trott att det har berott på att Uffe har varit utom synhåll
Nu ska vi ju inte överdriva min närvaro här. Ni klarar er alldeles utmärkt ensamma 
Njaaa håller med Annki, du verkar ju vara trodd o viktig på detta forumet
Nu blir jag ju nästan generad, hur skall detta gå, nästa helg har klubben årsmöte på vandrarhem, sen skall jag på utställning i Borås, och i mars på SVERAKs årsmöte 
Då tar jag ledigt med, för här händer ju inget utan dig
Hahahahaha du kan våga, du sjunker vårt index 
du får ha med den en bärbar dator Uffe
o så får du kalkylera in 10 minuter per timme eller nåt
så att vi ser att du lever
Ja jag tycker till här med, ta med bärbar dator.Så fort du är borta uffe så sjunker vårt index ändå, så sitter man o känner sig hmmm va nu göra, inget händer liksom, du är populär.

Åter till vattnet. Så Konstigt, här fungerar den klockrent
#18 Jag är supernöjd Gittan med mina vattenfontäner, mina gillar inte bada frivilligt så det är fullt okej. Men sen gillar de sova vid den, avrför vet jag inte, men detta är ju de unga på runt 6-7 månader, verkar som de vill ha ensamrätten om den med runt klot på då. Byter aldrig ut dessa, de renar vattnet och är super mot njurar o allt då katterna dricker mer.