Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 720 ggr
sidentassen55
0

Visst är det väl onsdag idag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror iallafall det Flört

Det har varit en väldigt intensiv vecka de senaste 7 dagarna här.

Mina 75-åriga föräldrar har varit här på besök ifrån Luleå och så hade vi ju dop i Lördags.

Själv har jag dragits (ja har fortfarande) med en oouthäärdlig huvudvärk som inte vill ge med sig, så det har/är varit jobbigt. INGET hjälper ju mot denGråter

NÅväl, vi hade en fantastisk dopdag i lördag, trevlig  kyrka, behaglig präst och många besökare.

En liten Viggo döptes samtidigt, ja han var inte så liten när man jämför med MayaGlad

Mina katter har iaf varit i himmelrihet den här veckan, för mina föräldrar är stora djurälskare och har verkligen gett katterna 100% uppmärksamhet, och det har mina 4-fotingar utnyttjat må ni tro.Flört

20 cm snö dalade ner här i söndags och i går kom det lite till, jag hoppas det var det sista för nu vill jag ha VÅR Skrattande

Jo i lördags rasade de sista isblocken ner från vårt hustak, rätt på vårt nya tak över kattgården, så nu är det bara byta takskivor igen, inte kul alls tycker jag, ändå hade HAsse skottat så noga, men det var en fläck han inte kom åt och jag ville ha honom hel ner så jag sa åt honom att skippa den….ja så blev det…men bättre ett trasigt tak än utan gubben Cool

Önskar er alla en härlig dag idag och hoppas att era katter mår fint.

(Här löper 3 stycken, det är konsär)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Coolgrim
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är en sooolig onsdag i Stockholm. Jobbar med utsikt över Årstaviken så vackert, tog en långpromenad på lunchen. Ska hem till Åkersberga och skotta där är det snö.

Katterna va ute i helgen. Dom gillar inte att bli blöta under tassarna, Cocos skakar sina tassar efter varje steg han tar. Dom andra 3 sitter hellst under taket på altan. Men dom gillar ivarjefall att va ute.

I helgen ska jag försöka att bada Cocos med Aha Schampoo. Jag får hoppas att mina armar klarar det i helgen har sån värk men har man skitig vit perser så har manCool.

Njuuut av konsären LottaCool

Vill bara påminna om att vi går mot ljusare tider. Skickar bildbevis.

Tina

yadhayezibas
0

Här är det Onsdag oxå. Flört Jag har precis kommit hem ifrån sjukhuset. Har varit och gjort CT röntgen. Det var allt lite läskigt, kändes som jag var med i House när jag låg där i den blå sjukhusrocken. Flört Min dom får jag om 7-10 dagar så det blir att vänta igen.

Annars så är det fint väder här faktiskt. Jag ska sticka iväg en sväng till stallet snart. Gäller att passa på när gubben är hemma.

Lotta- har du 3 st som löper? Huuuaaa jag har en och det räcker. Men hon är parad nu så jag hoppas att det blir bebisar framöver. Glad

Ha en fortsatt fin dag!!

/Pethra