Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1265 ggr
Mixoticas
0

Varning om kattungeköpare!

För att göra den långa historien kort så :

Jag har under 2 års tid haft problem med en människa som är intresserad av att köpa katt.

H*N har tingat katt flertalet gånger men det har ej kommit in någon handpenning. H*N kommer hela tiden med undanflyckter och vill till slut göra en avbetalning. H*N har ALDRIG några pengar och det blir inget köp. Tyvärr lyckades H*N lura en vän till mej på 2 st katter som min vän aldrig fick ett öre för.

Dessa två katter sågs ganska snart ute på annons till försäljning då H*N inte lyckades få tag på stamtavlorna.

Jag har prata med personen i telefon och jag kan ha helt fel men JAG tycker att det är något som inte stämmer med H*N Jag har varit vänlig mot H*N hela tiden och har inte velat vara "elak" men till slut tröttnar man.

Fick nyligen ett nytt mejl av människan som ville köpa katt och jag surnade till o bad personen att sluta höra av sej då jag tycker att hon har lurat min vän och även skrev detta.

Det ångrar jag idag. Jag skulle helt enkelt inte ha brytt mej om mejlet o struntat i att svara då detta resulterade i att H*N har blivit helt galen.

Vill ni veta mer får ni ta kontakt med mig här om namn osv.

Jag hoppas innerligt att ni slipper denna människa.

MVH Annica

Hoppas jag lägger detta under rätt tråd =)

sidentassen55
0

Tack för varningen.

Ingen blir lyckligare än jag om mäniskor som denna kommer fram i rampljuset.

Dom klarar vi oss tämligen bra utan.

Tack så mycket.

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

englagirl
0

Säger som Lotta, Tack för varningen!

Vad bra det är med såna här forum där vi kan dela med oss av v¨ra erfarenheter Skrattande

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

sidentassen55
0

Annica jag har skickat ett PM till dig, du får gärna svara om du vill:-)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Imasy
0

Du får gärna pma mig namnet på denne person.