Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 268 ggr
RolfH
0

God morgon måndag 5/2

God morgon till en ny vecka. Man märker nu tydligt att vi går mot ljusare tider. Jag skall strax iväg till starten av ännu en jobbvecka och hänger några minuter här på iFokus innan bussen skall gå.

Cajza
0

Godmorgon

Ja nu startar en ny vecka, undrar vad den bär med sig. Men visst känns det att det går framåt åt ljusare tider.

Tevlig måndag

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Leonis
0

Gomorron på er alla,ja här ska man ut och skotta snö nu då det kommit en hel del inatt igen.

Men först är det kissar som ska ha rent i lådor och mat,sen jag kaffe såklart så man vaknar till.

Uffe
0

God morgon, nu sitter även jag på plats, ny arbetsvecka och nya utmaningar:O). I det här jobbet vet man aldrig vilka överaskningar som kommer.
Men det mesta brukar lösa sig på slutet….som alltidSkrattande

Kittentotts-deleted
0

Godmorgon! Nu har jag skurat hela min altan med såpa o avfettning för få bort alla alger vi halkat på. Vi bor vid en skog som granne ca 2meter fr huset, så här blir en del alger. Kallt va det vill jag lova. Och nu vad det frukost, sen kattungarna o de vuxna som ska göras fina. I eftermiddag får jag besök av forumets Papris som ska pussa på sin Nicke.

EddaM
0

Nu har jag försvunnit några dagar igen men det beror på att min mamma är här och hälsar på och att jag håller på med min nya hemsida som verkar bli ganska bra tycker jag. Om ett par dagar är det säkert redo att lanseras=))

*kram* på er alla från oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z