ONSDAG MORGON - i dag är jag säker :-)
Usch - vaknade med en brinnande huvudvärk som inte vill släppa, jag känner att den komer från nacke-skulderparti och det enda som hjälper är en massage, men vart får man det så här på en onsdag i Ramnäs?? Nä just det-INGENSTANS !!!
Det är bara stoppa i sig painkillers, bita ihop och göra det som ska göras, som vanligt
Imorgon kommer mina föräldrar och jag hann inte få gästrummet färdigt igår, det står fortfarande kvar en massa smulandes julgrupper där som jag inte vill slänga, jag ska planterat ut dom-NÄR SNÖN FÖRSVINNER !
Katterna fryser, nu har jag två som sitter klistrade mot elementen här inne på kontoret, dom ser allt lite fåniga ut, men det är skönt tycker dom, så då får dom väl sitta
Annars går allt som planerat tror jag.
Jooo vi fick ett glädjande besked igår, den 7 April får vi åka och hämta vår nya husvagn
den är sprillans ny, så det lär bli en lite annorlunda känsla att få packa den
Nej jag har inte tid med detta nu
Ha en bra ONSDAG allihop, nu ska det vara glada, snälla miner
Hälsar
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Rätt dag och allting, bra Lotta
. Vad kul med husvagn, vilket märkte har ni köpt? Vi lever ju, typ, halva vårt liv i Kabe Ametist GLE. Betraktas väl som lite tokiga men det får man ta.
Slit inte ihjäl dig nu för du måste ju vara pigg och fräsch på söndag när Maya ska döpas
.
Kram
Kerstin i Umeå (fortfarande i Sundsvall)

Javvist var jag väl duktig Kerstin:-)
Vi har köpt en Hobby Prestige 540 med två separata sängar och sängbord emellan.
jag gillar Kabe jättemycket också vi har haft några, men en här gången blev det ett så bra pris så då kunde vi inte säja nej.
Nej jag ska inte slita ihjäl mig, jag lovar, men du vet hur man är när någon ska komma…….och så är det mamma till på köpet, då måste jag ju ha det riktigt prydligt, hihi.
Kram till er båda från
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.