Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1151 ggr
sidentassen55
0

Godmorgon måndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SÅ var det måndag återigen………..konstigt, är det bara måndagar?? Nä det är jag som blivit så gammal och börjat känna av hur tiden spriner ifrån mig, tror jag.

Men det lär hända alla er här, förr eller senareFlört

I går var jag modig vill jag lova. Jag hade tid hos min frissa för klippning, och när jag kom dit frågade hon - Jaha vad ska vi göra med dig då?  -Gör något tokigt, snyggt, svarade jag Glad

Resultatet ser ni på fotot Cool Lite vågat kanske, men jag är helnöjd:-)

Jo i famnen håller jag min lilla skräpunge "Skräpet" som faktiskt ska få bebis om ca 3 veckor….gissa om jag längtar dit, det var ju ett tag sedan Glad

Här skiner solen från en molnfri himmel och jag bara väntar på att det ska börja droppa från taket igen. Det värsta är att det blir så mycket is av allt som tinar, ja igår var det knappt att jag tog mig från garaget ner till vägen Rynkar på näsan

Hoppas ni alla får en fin dag vad ni än ska göra av den.

Jag själv ska göra fint i gästrummet till mina föräldrar kommer på torsdag.Ja fint är det ju, men ni vet, det där lilla extra Glad

Jo är det någon som behöver få ner något från Luletrakten på torsdag, så flyger dom ner till Sthlm och tar sedan bussen till V-ås. Hör av er till mig i så fall.

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

SussiF
0

Men Lotta….. inte är det väl måndag idag :D ! Såvitt jag vet är det tisdag och jag och Saga ska åka till Ludvika för att fira min far som fyller 70 år idag.

Ha det gott allihop!

Sussi Formositas Katt & Hund

sidentassen55
0

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha, jamen Suss, du ser, SÅ virrig är jagSkäms

Nä nu skäms jag allt…..visst är det tisdag HELA DAGEN *ha ha ha ha ha*

BER OM URSÄKT ALLA !!!!!

Ni får börja kalla mig virrpottan Lotta (om ni inte redan gör det;)

Jag önskar iaf att er dag blir jättebra, och det här innebär för mig att den här vecka är en dag kortare för migTungan ute

Kramar till er alla från VIRRPOTTAN LOTTA

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Coolgrim
0

Gomorron (virrlottaCool)

Det där med håret är ju alltid känsligt. Jag tycker det såg bra ut Lotta väldigt lättskött.

Själv har jag håret till axlarna och idag blev det tofs (det blir så när jag inte orkar bry mig). Kommer till jobbet och då säger syster Rolf va fin du är i håret Tina. Det värmde.

Tina

sidentassen55
0

TIna, jag tycker alla som har långt hår är alltid så fina, flätor är det vackraste jag vet….

Men jag har aldrig tålamod att låta mitt eget växa ut. Jo jag hade rätt långt innan jag gjorde min stora magoperation, det är 5 år sedan, men eftersom jag tappade så mycket hår då klippte jag mig kort igen. Inte har det blivit speciellt tjockare efter det heller (ständig b12 brist) så nu får det vara kort, kortare kortast.

Så jag tror säkert att du är jättefin i ditt långa hår, alltid:-)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Kakan81
0

Det blev jä'ttetjusigt ditt hår. Jag älskar korta frisyrer men vågar inte själv.

Här ska det kammas katter och klippas klor, fast i omvänd ordning för säkerhetsskull. ;) Jag ska laga mat och plugga.

Solen strålar från en klarblå himmel. Så jag ska nog klämma in en liten stund mot söderväggen och njuta. Måste bättra på mina fräknar. ;)

Ha en skön dag!

Annkis54
0

I trollhättan är det lika fint som hos er…
men AKTA er….halkigt halkigt
i vår tidning så står det att det är total kaos på sjukhusen
den ena frakturen efter den andra
¨stanna inne!!!!:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Anna-Helga
0

Snyggt! Tungan ute