Perser iFokus

Perser

Etikett12-pälsvård
Läst 1234 ggr
zeus-minnie
0

lång leveranstid?

Hej! jag beställde shampo och balsam från AHAH den 26 feb och har inte fått det än, betalade in direkt till dom med.

Tog det så lång tid för er med att få sakerna eller kan det ha blivigt något fel tro?

/Isabella

Annkis54
0

jag skulle kontakta dem igen om jag vore dig
för sånt man beställer brukar ju komma med vändande post
Jag har aldrig handlat där men de som har säger ju att det funkar bra.
Men ring….

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

zeus-minnie
0

Ja jag får nog ringa..tycker det dröjt lite väl länge nu.

tack

Lina65
0

Hej Zeus

Har haft kontakt med Annelie och hon säger att dom fått en betalning, men ingen order kan vara din och de kan inte se me rän ett nr på betalningen, det har varit ngt problem med deras emailserver, så hon vill att du kontaktar via mail info@ahah.se och mailar vad du betsällt samt din adress så skickar hon omgående. De har väntat på att den som betalt skulle höra av sig och fråga vad som hänt. De skickar alltid med vändade post, men i detta fall har det varit omöjligt eftersom de inte kunnat se vem eller vad som är beställt.

//Lina 65

zeus-minnie
0

Har precis mailat!

tack för all hjälp.

att det kunde bli så…

/Isabella

Coolgrim
0

Jag har samma problem.

Betalade den 1/3 VÄNTAR på Schampoot. Vill bada katter.

Jag får väl mejla.

Tina

zeus-minnie
0

Jag mailade till dom igår kväll och hon svarade direkt och bad om ursäkt, dom har haft fel på deras sida.hon skulle skicka det jag beställde idag.

så maila Tina så löser det sig för dig med.

Isabella

Coolgrim
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det ordnat sig för mig oxå. Jag mailade och pratade med henne från aha. Tråkigt för dom med strulet, men allt ordnar sig, jag kommer att få schampoot så min Cocos blir vit nångång.

Tina

sidentassen55
0

Det ska bli spännande att höra vad ni tycker om preparaten…..jag är nyfiken…

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool