Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 654 ggr
Annkis54
0

Nu har Lowe o Iris precis kommit hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är de installerade bakom vår "inhägnad"…Iris gömmer sig i transportboxen…Lowe sitter uppe på klätterställningen o håller koll.
De andra katterna är "måttligt" intresserade. Den enda som är mycket intresserad är naturligtvis Kismo (de som bråkar är Kismo o Lowe)
så hon har redan morrat o fräst åt honom.
jag har tänkt att de ska få vara ensamma därinne i natt så släpper jag in "gamla Bettan" imorgon så får vi se. Vi tar en dag i taget. Feliwaydosan har suttit uppe en vecka nu…drygt…så vi får se om detta går. KLART DET GÅR…inga negativa tankar nu
Bifogat kort är på Lowe o i nästa inlägg kommer Iris

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

o här kommer Iris

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bart
0

Lowe är en så vacker katt,jag bara älskar paddor!Skrattande

Annkis54
0

När jag hade installerat dem i "inhägnaden" så la jag mig ner på golvet för att se om hon kom fram till mig…o började gråta
på andra sidan inhängnaden stod Johanna o grät. hehe
håller med dig…bara ÄLSKAR paddor..o speciellt Lowe dåKyss

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

Så härligt för dig att dom har kommit hem…Lowe är verkligen vacker.Men jag tycker att Iris också ser fin ut….GladSylvia…

Annkis54
0

Iris…är sååå snygg…en sååå maffig katt…o hon har dragit upp sig bra i typ, tycker jag. jag får gå in o kolla lite mer på gamla kort sen. o hennes färgfördelning på kroppen är jättefin
men sen är hon ju låggradigt vit…som så många vitfläckar tyvärr blir. O Johanna säger att hon är hur gosig o snäll som helst. kommer fram till alla o hälsar. Det har hon naturligtvis inte visat hos mig ännu denna ¨gången. Hon flyttade ju härifrån när hon var 12 veckor.
Ikväll ska vi bort på lite "kalas"..så de får vara ensamma ikväll.
så det blir extra lugnt o gott för alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

nu har jag redan öppnat upp inhägnaden…så Lowe ligger redan ut i lägenheten, Hon o Kismo har koll på varann…men inte gått i närheten av varann ännu.
De flesta av honorna…verkar knappt märka att det är några nya här
Iris…däremot…Cosmos är mycket intresserad av henne. En exo snart 10 månader.hmm?? kan kanske vara löp på gång..
men hon har vågat sig ut på lite upptäcktsfärd hon med, fast man kan/vågar ju inte göra så mycket med en äckelpäckel i baken på enFot i munnnen
det här går mycket bättre än jag vågade hoppas
har tvättat ögon på båda o kammat Lowe utan problem
kortet visar Iris

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

Va kul det gått så bra! hoppas det fortsätter så. ska du söka nya hem åt dem?

Annkis54
0

jag kan ju säga så här…Iris…om det dyker upp nåt SUPERDUPERBRA HEM så kan hon flytta
men Lowe…ALDRIG
denna katt har jag väntat på i 10 år under min uppfödningstid
så när hon flyttade så var det ett rent helvete…o hon flyttade för att hon åkte på däng här hemma. framförallt av Kismo
men nu ber jag till ALLA HÖGRE MAKTER…o alla lägre oxå om det hjälper…för jag har saknat henne så det går inte att förklara.
o sen jag kom med här i forumet..så har hon kommit upp ett flertal gånger…för att man har fått leta i fotoalbum…så jag tänker vända o vrida mig…ut o in. innan hon flyttar igen
jag hoppas att hon ska stanna här hos mig som utställningskastrat….
o det går helt ÖVER FÖRVÄNTAN
jag är såååååååååå glad

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

Okej! hoppas det går bra nu då. Ska ha dig i tankarna med Iris ifall någon frågar, kan jag skicka dem t dig då Annki?

Dockan
0

Små kissarna Tanten i Kalmar

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

japp Carina
det kan du
men du vet…DET ABSOLUT BÄSTA HEMMET ÄR DET SOM GÄLLER

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

Så glad jag blir att det har funkat så bra.Håller alla tummarna att det ska fortsätta så.Skulle vara sååå roligt att få träffa Lowe på en utställning.Dig också förstås.Skrattande

Leonis
0

Hej Annkis,ska bara säga det funkar bra med tjejen :)

Har även jag hittat vhit som du ser.

Blev lite nyfiken,har du fått hem din nya än? och har du fått småttingarna?

Annkis54
0

#12..ja Sylvia…om du träffar Lowe så lär du träffa mig oxå
hon ska ingen annanstans mer
#13 Hej "Leonis"…gott att Nova har det bra. Min chokladvita exohona menar du nog…nej..jag ska väl hämta henne i mars april, om inget går snett
ska bli så kul att se henne live…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

#11   Alltid bästa hemmet som gäller! Därför jag oftast sitter med mina kvar & de inte är borttingade, hade om jag velat tingat bort dem alla redan, men men,,snart går väl rykte ingen ide ringa henne, nä henne får du aldrig köpa katt utavSkrattandeMen jag är rädd efter att fått hämta hem en i Stockholm med söndrig käke, och även en till men inte av samma anledning tack o lov. Livrädd idag! Pratar jag med någon så skickar jag dem t en bedömning av dig naturligtvis om det gäller någon som vill ha en exotic.

Leonis
0

#14 Nyfiken jag med så du vet Skrattande Vill ha bilder på den där jag pratade med dig om sen så man ser hur han växer :)

Annkis54
0

jag kommer att hålla länken uppdaterad mer eller mindre varje dag
inte gjort nåt idag ännu ,,,men kanske imorgon
www.annkriellas.se/cleo_i_vantan.html

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se