Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 727 ggr
sidentassen55
2010-03-13 10:49
0

Så kom räkningen..................

Som alltid kommer räkningen dagen efter jag tycker att jag varit duktig härhemma:-(Gråter

jag har haft en helvetisk (ursäkta svordomen) natt och min kropp bara skriker av smärta, det är för jäkligt att det ska vara så här. Orättvist också tycker jag, för jag är ju egentligen en väldigt aktiv personRynkar på näsan

Nåväl, det är tur att solen skiner så man kan vara glad över det iallafallGlad

Dessutom är jag glad över att nu ha 2 dräktiga flickor, och om jag har tur ev. ytterligareen men det är för tidigt att säja ännu.Glad

Det märks också på katterna att våren har annonserat att den är på G för dom är mycket livligare nu, busar som kattungar och vågar tom ut i rastgården emellanåt.Skrattande

Jag får önska er alla en härlig lördag, OM det är utställning någonstans får jag hoppas det går bra för dom som är där.

Ha det bäst hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Firinella
2010-03-13 11:29
0

Stackars dig. Jag är glad så länge jag får vara frisk trots mina onda åderbråck som gör sig påminda ibland. Hoppas nu du har tur och att du får en hel massa goa perserbebbar.  /Laila

sidentassen55
2010-03-14 16:29
0

Tack Laila, jag kan tänka mig att även det känns……..

Men du har rätt, det ÄR inte kul att vara sjuk, trots att man "slipper" släpa sig till jobbet varje dag. TÄNK om jag hade kunnat det, då skulle mitt liv nog se lite annorlunda ut.

Ja håll tummarna nu för att det kommer en hel hög med höggradiga färggranna kanske silver och även tabbybebisar snart:-)

Ha en fortsatt fin söndag

Hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Anna-Helga
2010-03-14 18:22
0

Sköt om dig Lotta! Kram!

sidentassen55
2010-03-14 19:39
0

Hej och TACK Anna , sköt om dig du me gumman :-)

Hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool