Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 467 ggr
Uffe
0

Tråden om Gipsy

Tråden om Gipsy är flyttad till medarbetarforumet tills vi bestämt hur vi skall hantera den. Vad jag förstått har Gipsy fått ett permanent hem och någon insamling till hennes veterinärkostnader är inte aktuell

Pepasas
0

Det stämmer att Gipsy inte behöver någon hjälp längre och jag blev ärligt talat väldigt förvånad att se vädjan ifrån trådskaparen. Säkerligen gjort i all välmening men det blir väldigt felriktat att vädja om pengar för en katt som inte behöver det.

Det har i en annan tråd skrivits om henne där hennes stödhem berättar hennes historia och där fyllde jag på med om hur det var när hon bodde hos oss och sedan flyttade till sitt nuvarande mycket kärleksfulla och goda hem.

Gentle
0

Vem är Gipsy,blev nyfiken ?

Uffe
0

Gipsys histyoria har berättats tidigare här på forumet, du hittar den här

http://perser.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=5c459afd-3ac3-4ebc-b4d7-1e73fed92988

Naquita
0

vem har bett om pengar till hennes insamling?

Kittentotts-deleted
0

Spelar ingen roll nu vem som gjort vad, detta får personen som gjort det svara på tycker jag, kanske kan förklara varför ? Vi vet ju inte vart texten kom ifrån el så heller.

miapia
0

jag hittade annonsen på kks och kollade tydligen inte så noga vilket datum som stod där

men tyvärr va det ju en gammal annons och jag beklagar så himmla mycket

http://www.kks.nu/gavor/insamlingar/gipsy.html

detta är ett misstag och jag ber om ursäkt att jag upprört många

glöm detta inlägg inte alls min mening att er upprörda

mvh miapia

miapia
0

så jag ber om ursäkt än en gång ..

jag hittade annonsen på kks hemsida under insamlingar o visste inte att kissen hade det bra nu  det fram gick inte  eller missade jag det förlåt

Kittentotts-deleted
0

#7     Jag förstog du inte gjorde detta med mening.

Vi hoppas nu att alla förstog att detta va en god gärning du ville göra, ser man en artikel som den du såg blir man ledsen o förvirrad, det blev jag med. Nu vet ju alla att om vi ser en artikel och vi vill den ska syna här på forumet så frågar ni vår Sajtvärd Uffe först. Du ville bara väl MiaPia!

Naquita
0

jag tog inte illa upp miapia du gjorde det i all välmening:)

Dockan
0

" 7 Hej Hej!Gå inte och tänk på detta,du menade ju bara väl och det är väl det som räknas.Hej Hopp LENA

Hälsningar LENAGlad

Uffe
0

Nu glömmer vi detta och går vidare, småmissar gör vi allihop så det är inget att bry sig om