OJ Så trött jag är nu......
Solen skiner ute och själv har jag städat som en toka hela dagen.
Jag köpte en flaska (det här stavar jag nog inte rätt
) Cillit Bang som var för kakel med mögel och andra fläckar, vårt kakel i badrummet är gammalt som gatan och fogarna grå-rostbruna. Hur mycket jag än skrubbat så har jag inte fått det fräscht.
Men gissa om det är fint nu?? Alla fogar är helvita, det ser nästan ut som nytt
, Händerna värker men å så fint det blev, dessutom har jag dammsugit skurat och dammat överallt och tvättat under tiden med.
Jag känner mig riktigt duktig nu och tänker luta mig tillbaka i soffan en stund och bara njuta av den härliga känslan av att det är rent.
Sen blir det iväg till IKEA en svän, dom har ju börjat sin rea
och så måcte ju kylskåpet fyllas på inför helgen.
Bl.a ska jag köpa lite mer rotfrukter som ska ugnsrostas till det grillade köttet.
Ha en härlig Fredag alla
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

En "negativ" sak med vårsolen är ju att all skit som man inte sett i vintermörkret nu syns mkt tydligt. Har själv gått igenom hela sovrummet i veckan och grundligt dammsugit alla vrår och skrymslen i, under, emellan… osv
Veckan innan det var det kökets tur att få sej en rejäl omgång.
Hur är det? fler som vårstädar?

OJ vilken fin kaktus du har där Eva:-)
Jag har ingen tur med dessa, däremot ÄLSKAR jag Orkideer i alla färger och former. Just nu finns det 46 stycken hos mig och jag tror nog 2/3 av dom blommar eller har knopp, så brukar det hålla sig hela tiden.
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.