Bruntabby
Hej alla!!
Jag skulle vilja få tag på en solid bruntabby eller en bruntabby och vit hane att få låna och para en av mina honor med. Eftersom det är så svårt att hitta en hane att få låna så tänkte jag lägga ut en krok här och hoppas såklart på nåt svar. 
För mer info om honan och mina planer maila mig på yadhayezibas@gmail.com
Ha en fin dag!!!
_
Hälsningar Pethra_

Hoppas du hittar någon fin kille till din vackra tjej:-)))
Synd att jag inte har något i den färgen, men jag skulle gärna vilja, helst
med vitt på svansen oxå
Kram Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tyvär har jag inget att erbjuda, har bara en bruntabby och vit hona och en blåtabby och vit 5 veckorspojk

Låter roligt att du vill ha tabby, ja skälv älskar bruntabby å vitt
Hoppas du hittar nån
Sussie
Inte heller jag kan hjälpa dej, har ju bara en svartsilvertabby/vit men bruntabby, borde ju finnas nån snygging där ute med väl.
Jag kanske borde skrivit mönstrad bara

jag kan tänka mig att det är svårt
jag gick igenom i mitt huvud om jag visste nån
o jag vet bara en som har ..men han lånas inte ut.
Din klubb vet ingen eller??
kanske ska du gå in på olika klubbars sidor o se om de har nåt under avelshanar.
Jag har surfat runt som en tok och letat.. 
Ja, du vet…när man letar efter nåt speciellt så är det svårt:)
Är det någon, som idag lånar ut en hane?

Jag gör det, han är egenuppfödd och då gör jag ju hur jag vill med honom.
De som köper in dyra hanar förstår jag om de inte lånar ut dom, åteminstone till dess de har de avkommor de tänkt sig behålla.
Sedan är det också en fråga om smittorisk, MEN jag tror personligen att utställningar är ännu större smittohärdar och dit åker ju nästan alla med glad min 
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Jag lånar oxå ut. 
Även jag kommer låna ut min hane då jag har för få honor själv, (2 fertila i dagsläget)