Nyvaken....igen
Idag steg jag upp och åt frukost med gubben, men la mig igen och gosade med mina tjejer i sängen, vilket ledde till att jag somnade om så gott.
Gissa om jag blev sur när jag blev väckt av en "gammal tant" i vår bekantskapskrets som skulle berätta vad hennes elräkning gick på, 08.30 på morgonen !!! men jag hade inte hjärta att tala om att jag sov…. Men visst är det trist att bli väckt så, håller ingen med mig i det??
Ibland funderar jag på om jag ska stänga av telefonen när jag lägger mig, bara för att slippa samtal tidigt på morgnarna……men då kommer man ju till det där, TÄNK om någon i övriga familjen måste nå mig, barnen eller mina föräldrar, nej då går det ju inte att stänga av den.
Ja ja, nu ska jag ta itu med det som brukar vara gjort vid edt här laget, lådor, säng, kamma, ögon och den älskade "snabeldragaren"
Ha en skön dag alla, ingen sol här ideg
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Det där med att somna om känner jag väl till
. Brukar också somna om med sängen full av katter. Mysigt! Brukar faktiskt ställa väckarklockan så att jag inte sover halva förmiddagen.
//Kerstin i Umeå som just nu är 2 veckor i Sundsvall

Ha ha ha Kerstin, javisst är det mysigt med alla missarna som kurrar runt omkring en, inte undra på att man somnar om:-)
Jag har en telefon som ringer klockan 9.00, måste ta en medicin då, så längre än så kan jag inte sova, tur är väl det.
Hoppas ni har det skönt i Sundsvall, jag har precis kommit hem från en kompis som hade kattförlossning, och eftersom jag älskar sådant var jag ju tvungen att åka dit.
Här har solen kommit nu och det är strålande vackert ute.
Hälsa Swen
Kram Lotta
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.