Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 271 ggr
Kittentotts-deleted
0

Matte är bäst på jakt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland så får jag uppfattning om det är så att katterna tror jag varit ute på jakt, de rotar i påsar, ska vara med o packa upp.Är det likadant hos er? En mysig tid med alla runt, här syns inte alla, men alla 9st kissar finns runt mina ben, och man snubblar på dem i ettSkrattande

Dockan
0

Hej Hopp det var en mycket rolig bild,ser verkligen mysigt ut,det är likadant här hemma när kassarna kommer in.har du lust och skicka dom bilderna till mig privat.Ha en skön helg.LENA

Hälsningar LENAGlad

EddaM
0

*ler* här hemma kommer de oxå för att få veta vad man har köpt och prassla med påsar e ju så kul tycker de=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

miapia
0

haha ganska likt här hemma tycker jag hehe dom tror det är något gott till dom alltid ..

Annkis54
0

fanns ju massa intressant där ju
det är likadant här hos oss
o påsarna är minst lika intressanta när de är tomma

man kan både bita på dem o ligga i dem

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lunatismatte
0

Japp det är nog samma överallt tror jag. Luktar ju alltid spännande med nytt..hihiSkrattande.

Kittentotts-deleted
0

Ja det är härligt! Men mina vet att i kassen har matte alltid något gottGladfisk fr fiskebilen & Tonfisk är godiset på lördagar. Hunden ska med ha fisk, han är tokigare än katterna i detta.

miapia
0

JAG VILL PÅ ETTA SÄTT TACKA  CARINA PÅ KITTENTTOTS  FÖR HON ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA OCH EN SOM ALLTID STÄLLER UPP MED ALLA FRÅGOR SOM KOMMER UPPRäcka ut tungan

TACK ÄN EN GÅNG CARINA DU ÄR EN UNDERBAR TJEJ SOM ALLTID FINNS ..

Kittentotts-deleted
0

Tack MiaPia ! Det är meningen vi ska hjälpa varandraSkrattandeKänns fint få så härligt betyg!