OT. vårtrötthet
Är det bara jag som har drabbats av en rejäl vårtrötthet..gäsp! Nu har vi haft sol och töväder i ca. sex dagar. För ett par dagar sedan tror jag att min kropp hamnade i en vårchock
Jag har bara lust att gå och sova, gäsp! fast man tycker att man borde bli pigg nu när dagarna blir ljusare och längre.
Hoppas att det släpper snart..gäsp!

*LER*
Vårtrött tycker jag att jag är ganska jämnt fördelat över året
I helgen bara sov jag men det berodde inte på någon årstid utan på att jag faktiskt är sjuk och inte kan hålla mig uppe alla dagar, däremot har jag varit jätteduktig idag och inte alls trött.
jag har målat, städat(som vanligt) kammat katter (ordentligt) tvättat en massa och hunnit vara till Susanne Funestig och få en kopp gott kaffe och lite hjärntvätt av Albert
Men nu kan jag allt hålla med dig Eva *Gäsp Gäsp Gäsp*, snart blir det att krama kudden
Hoppas du känner dig piggare imorgoneller så kanske den här bilden gör dig lite piggare
Kram Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Här är en till. Min son och jag har varit konstant trötta i några dagar. Har lite semester nu och utan att förta mig har jag kunnat slumra till i soffan på em. Känner mig tröttare nu än när jag jobbade borde ju vara tvärtom eller hur… /Laila
härliga bilder..haha
vårtrött nääää:):)
det är ju mars nu

Underbara bilder….precis såser det ju ut lite här och där i huset:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.