Ögontvätt o kamning...o sen belöning
så här ser det ut hos oss när det är dags för lite skötsel
de andra sitter oftast på golvet o "väntar på sin tur"
men INTE ALLA
…2 st får vi oftast hämta själva
smygkika bara på Cosmos för han ser inte klok ut…fast HAN bryr sig inte…han tycker att det är gott…
Sötast på denna bilden är mäninskan
Va mysigt ni ser ut att ha!
hahahaha
visst är jag
tog lite ihopskrapande av mod innan jag satte in den
men va. f…n…så ser jag ut
men goooo är jag hehe

Så ser det ut hos oss oxå!Minst tre som är med när en kammas,och sitter lixom på kö och väntar.En måste hämtas här med,hon gillar inte att kammas.Men de är så söta,och blir så fina när de är nyfriserade.
Cosmos kommer efter med sin härliga kropp utan päls.Men du ser riktigt gullig ut
Vad då mod? haha du ser perfekt ut ju Annki.
Va är det för gosaker som bjuds på.Lena Nyss hemmkommen efter en trevlig dag.LENA
Hälsningar LENA
gimpets vitaminpasta
ÄLSKAS av alla
Hej det har jag aldrighört,va är det bra för och är det dyrt.Nu blir jag nyfiken ännu mer att köpa.Natti Lena
Hälsningar LENA
Auw va kul! om alla katter var så samarbets benägna 
#7 jag beställer det från http://www.swecat.com/v4/category.php/22
nu gjorde jag det igen…jag jobbar mycket med tangenterna
o för att göra radbrytning utan att det hoppar 2 rader så använder jag "storbokstavstangent"..eller ctrl knappen (så funkar det på msn) men här, när jag använder ctrl så skickas meddelandet iväg
då fortsätter jag att skriva på ovanstående meddelande
100 gr pasta kostar 105kr 220 kg kostar 175…jag beställer alltidk flera samtidigt…eller så köper jag när jag är på utställning om de har
utav alla här hemma så är det 2 st som inte vill ha
alla andra älskar den
jag börjar med ca 1 cm per dag…för att inte magen ska reagera
o…..jag tror faktiskt att det är denna pasta som har gjort att mina katter har blivit…jättebra i sina magar. Förut hade jag sååå känsliga magar…så jag skulle inte ens våga tänka tanken viskas eller pussi eller annan mjukmat…nu får de det varje dag.
jippiiii…fast bara i småportioner..mer som "godis"