HOLLYWOODFRUAR ikväll !
Ikväll kl 21:00 på TV 3 sänds ett nytt avsnitt med nya "fruar".
Ny deltagare är en gammal bekannt till mig Susanne Karlstrand (gift Saperstein) från lilla Krylbo utanför järnvägsknuten Avesta.
Hon var nämligen förlovade med min älskade Anders innan hon fick för sig att åka västerut för att skaffa sig en rik karl. Strax därpå träffade jag Anders och blev störtkär i denna snygging. Tänk vad världen är liten ändock!
Allt detta hände för mer än 25 år sedan och "mycket vatten har runnit under broarna sedan dess". Kärleken är ju evig….. men det är bara föremålen som växlar för den ömma lågan.
Det skall bli roligt att se ifall "Suzanne" fortfarande är den jordnära tjej som älskade hästar över allt annat.
Ser framemot kvällens avsnitt. Bad Anders kolla också men han lät inte speciellt intresserad….. fniss…fniss..
Jag skall försöka hinna bada två katter innan dess och JIIIPIII vad glad jag blir att snön smälter och rinner ner från taken. Änteligen känns det som vår i luften!
Här är ett foto på Anders och min son Alexander som bebis.
Även ett på honom taget för några somras sedan. Ibland har han lång hästsvans och ibland ser han ut så här.
Kram
Gun-Lis
S*Amors Troll

Lisa, ligger Anders i blomkrukan jag ser honom inte, eller har jag fattat helt fel, visst skriver du väl att det är Anders och din son Alexander på kortet?.
Ja jag känner igen fotona, dom har du visat förr och dom är lika fina nu. Speciellt den lilla lintotten med jättesöta dandaler.
Det ska iallafall bli intressant att få se fortsättningen på Hollowoodfruar, hoppas bara vi slipper se så mycket av hon som var med förra omgången som det blivit så mycket skriverier om, ni vet skilsmässa svenskt tv-program mm mm.
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hej Lotta!
Det är genetiv s på Anders (och min!) son Alexander
!
Jag har massor av foton på min stora kärlek (en av dom i alla fall!) snyggingen Anders och vår son Alexander men det är pappersfoton och jag äger ingen scanner så jag kan inte visa dem i datorn.
Är det någon som vill bli av med en scanner är jag pigg på att överta den?!!
Betänk att detta var för över 25 år sedan då var det väl nästan bara pappersfoton!
Hälsningar
Gun-Lis
S*Amors Troll

Ha ha ha ha ha, 
JAHA jamen dååå förstår jag Lisa
Men det var ju inte så lätt att räkna ut förståss,
men vad gör det.
Jag somnade ifrån fruarna, tur att jag har Boxer med inspelningsteknik så jag kan titta på det idag istället.
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Hej igen!
Ja tyvärr var ju inte Suzanne med något i detta avsnitt, bara den allra sista minuten som var en vinjett om nästa program i serien, nämligen nästa måndag, den 15 mars! Tydligen skall detta avsnitt tillägnas henne(?) Tyvärr missar jag nog detta avsnitt eftersom jag förhoppningsvis är i Finland då d v s om isarna släppt och hälsar på min mamma som fyller 81 år.
Dessa damer i gårdagens avsnitt verkarde ju inte ha mycket innanför pannbenet hoppas Suzanne kan bidraga med lite vett och etikett i nästa avsnitt.
Hälsningar
Gun-Lis
S*Amors Troll
Man vet aldrig vad man kan hamna här i livet. Det är kul när någon bekant kommer med i tv, men sedan vinklar ju tv lite som de vill.