Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1727 ggr
kramkatten
0

Streamline har ny sida!

Hej allihopa!

Efter mycket om och kring har jag äntligen fått till Streamlines nya hemsida:)) Jobbigt när inspirationen bara försvinner så där…, men nu är den uppe och snurrar och Vailet blir jätteglad om ni går in och kikar och skriver något snällt i hennes gästbok.

www.streamlines.se

Ha en bra kväll

//Anki

origirl
0

Veldig fin side :) Masse fine katter også:)

sidentassen55
0

Snygg entersida.

Om et är tillåtet med kritik skulle jag vilja säja att texten till övriga sidor är liiite svårläst, flyter ihop med ramarna så att säja, annars fint.

Hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

yadhayezibas
0

Jag tycker oxå att sidan är snygg. Väldigt fint med svart och guld. Men på min bärbara dator flyter det oxå ihop på en del ställen. Cool

Generosa
0

Kanonfin hemsida Glad

På min dator ser allting Ok ut, inga konstigheter.

// Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

kramkatten
0

Hej

Kritkik ok, men som ni ser är sidan gjord för upplösning 1024x768, så den ska njutas i denna upplösning. Det är sånt man får ta när man inte kan göra en upplösning som passar alla det finns ju idag en uppsjö av skärmstorlekar och bärbara datorer så svårt att göra ngt som passar alla.

Tack till er som tycker sidan är snygg och Vailet hälsar också!

//Anki

yadhayezibas
0

#5 Ja den se ok ut på min stationära dator. Glad

Headturners
0

KanonsnyggGlad

Hälsa Vailet och Bengt från oss

heliotropes
0

Den blev jättesnygg!! Jag ser heller inga "fel".Flört

Eva // medarbetare på Perser

Mirra
0

Urläcker!! Ser inga fel här heller Flört

//Rosie

miascharming
0

Jättefin Skrattande

sidentassen55
0

Hej igen.

Jag har inte helle sett några fel på hemsidan, tyckte det var fin som jag också skrev.

jag ber om ursäkt för att jag gav kritik, glömde bort att detta inte tillåts, nästa gång ska jag låta bli att kommentera öht.

Bara ett PS. Jag bryr mig inte om VEM som gör olika saker eller har en viss katt, det är det jag ser som jag kommenterar och ingenting annat, om det skulle vara så ann någon tror något annat.

MVH LOtta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

kramkatten
0

#11.

Helt okey med kritik och jag har förklarat varför den kan se olik ut på olika datorerer . Däremot förstår jag inte ditt PS vad det har med saken att göra? Är väl ingen härinne som påstått att du bryr dig om vem som gjort sidan eller vilka katter som finns där? Åtminstone inte i några inlägg?

//Anki

sidentassen55
0

#11 Så här skrev jag:

om det skulle vara så att någon tror något annat.

alltså ett enkelt ps som förklaring och INGENTING annat Förvånad

Nog om detta från mig.

Hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Lina65
0

Hej allihopa!

Tjusig hemsida och vackra bilder på vackra katter! På min dator ser det bra ut, men som det skrivs kan det se olika ut på olika datorer, huvudsaken är ju att den som äger sidan är nöjd och så verkar det ju!

Kritik måste man självklart kunna ge även härinne, MEN man ska ge befogad kritik och kanske hellre då ställa en fråga ex: Är det bara på min skärm det ser konstigt ut??? Tänk på att de flesta svenskar har svårt att ta kritk och att vi är väldigt snara att döma andra men inte rensa rent utanför våran egen dörr…. Detta är typiskt svenskt! (Detta har ios inget med ovanstående inlägg att göra, men jag kan inte låta bli att lägga näsan i blöt:)) Har med min ålder att göra!

Om någon ber om kritik ex vid kattungefråga osv så är det en helt annan sak då får man vara beredd på att också ta åt sig kritiken utan att ta illa upp!

Man kanske också får lägga band på sig om någon man inte personligen gillar skriver ett inlägg, strunta i att yttra sig i detta istället för att ge en kommentar som troligen tolkas på "fel" sätt speciellt om man då hyser agg till personen ifråga… Finns ett talessätt :Tala är silver tiga är guld" tror jag det heter och ibland är tystnaden bättre… (Detta skulle jag behöva leva efter själv "haha")

PS Detta är inget personligt mot någon, jag har ingen aning om vilka personerna i inlägget är varken, hemisdeskonstruktören eller hemsidans ägare ej heller Lotta P)

Ha en bra söndag

//Lina65