Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 489 ggr
sidentassen55
0

Lördag förmiddag

Oj oj, idag är ingen bra dag allsGråter

Min kropp bara skriker av smärta, och detta bara för att jag var lite väl duktig igår, ändå var det såkert för er inget konstigt eller mycket alls.

Nåja, det är bara att dra en ullpläd om sig och ta det det lilla lugna, kanske det är bättre imorgon.

Vi ska iallafall hem till Jessica, Aji och Maya idag för AJi fyller år. Han kom hem från Indien igår så vi lär väl inte få så många ord ur honom, han sitter väl bara och stirrar och pratar med sin lilla dotter som han inte sett på ett tag:-)

Hasse är uppe på taket och skyfflar ner snö, nu börjar det vara en hel del av den varan däruppe, och med tanke på att huset är drygt 250 år så kanske det inte håller för vad som helst……

Jag önskar er iallafall en riktigt härlig lördag

Hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

yadhayezibas
0

God förmiddag!!

Lotta- Stackare att ha så ont. Hoppas det släpper lite så du kan njuta av lilla Maya sen.

Här hemma händer det inte så mkt idag. Jag är ensam med mina flickor. Martin är och lanar. Han växer visst aldrig ifrån det. Flört

Jag har iallfall tänkt att bada att par katter.

Här skiner solen idag, ganska mysigt.

Ha en fortsatt fin fortsättning på helgen allihopa!!