Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 594 ggr
sidentassen55
0

Äntligen fredag......

ja jag menar att för er som arbetar vardagarna eller har gubbar som arbetar då, då är det skönt när helgen är i annalkande:-)

För en annan som är pansjo, spelar kvittar det, var dag är sig lik. Lika mycket värk, lika många lådor att mocka, lika många hårtussar att dammsuga upp…..det ensa som skiljer är väl att det inte finns någon morgontidning till frukosten på söndagenObestämd

Nej, jag menar inte att klaga, det var bara en tanke som fick bokstäver……

Idag ska vi till banken och ändra vårt pensionssparande, vi bytte bank förra året men fick inte flytta med oss det sparandet, visst är det helsjukt? Men NU ska det visst gå…..Förvånad

Vår elräkning för januari kom igår………Gråter….bara några kronor från 7000!! det är helt sanslöst! Det är nästan vad vi brukar ha i totalkostand för huset, nu blir det att hålla igen.

Förresten jag fick ett mail från VetGen inatt, hade mailat och frågat om dom gör PKD test, men fick till svar att dom inte gör något sådant på katt. Tänkte jag skulle berätta det eftersom et finns länk härifrån till dom.

ja så önskar jag en fin fredag då, pussa på era katter ordentligt också

Hälsar

Lotta P

S*Sidentassen www.sidentassen.com

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Headturners
0

God morgon!

Kunde inte sova längre, det kliar i hela kroppenSkrattande

Är nervös och otåligFoten i munnen

Annars är det underbart med fredag även att jag också går hemma så får man ju ha sin man hemma på helgernaGlad

Ha en underbar helg allaKyss

kram

Sussie

sidentassen55
0

Varför är du nervös ?

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Headturners
0

Återkommer om det om ett par veckorSkrattandeFoten i munnenFlört

sidentassen55
0

Nääääääääää, jag vill ju vet NU FlörtRynkar på näsanSkrikandesKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Headturners
0

Bara retas lite Lotta det är inget av intresseSkrattande

sidentassen55
0

Ha ha, det tror jag inte på….din fuling, göra mig så nyfis:)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Annkis54
0

God middag på er alla
i Trollhättan lyser solen, för tredje dagen tror jag:):) så det är lite gott.
Ja Lotta, snacka inte om elräkningar
läste i tidningen att elpriset rusar igen..så räkningen för februari kan bli ännu värre!!!???!!!! j*klar

bra att du sa ifrån om PKD testerna..****jag ändrade länken/infon istället.***….vi vill ju ha riktig info här:)

jag gillar oxå helger…då man får gosa lite extra med gubbenFlört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se