Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 439 ggr
ophelia
0

Kamera!!!!!

Nu ni har jag varit och inhandlat en digitalkamera.Nästa steg är att lära mig hantera den.Än så länge tycker jag det är ganska mörkt i displayen men jag ska nog klura ut det hela sen blir det bilder på OpheliaCoolSylvia..

Annkis54
0

vad bra Sylvia…ska bli kul att se om det kan vara nåt för mig sen oxå då
vad bra att vi kan dra fördel av varandras erfarenheter
krama Ophelia från mig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

RolfH
0

Spännande blir det med alla nya bilder vi kommer att få se. Grattis till nya kameran.

ophelia
0

Crying 2 Camera Bang Your Head Punch Computer Clubbing Computer 

Jag kan inte lägga in foto på datorn från kameran*************

Annkis54
0

Clubbing Computerså brukar jag känna mig oxå
du får säkert hjälp av nån datakunnig här

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
0

#3 och #4 vet ni varför det blir länkar av varje smiley? lägger ni in det eller kommer det automatiskt? Det har ju inte sett ut så förut…

Lotta

/Lotta

Bart
0

För att lägga in bilderna från kameran så finns det en sladd med som ska i en USB-port.och så måste datorn hitta kameran,dvs "ny maskinvara"

Annkis54
0

#5 jag har ingen aning
jag bara kopierade den från #3

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

Det har inte blivit länkar förut men jag ska kolla om jag kan göra något åt det.Annars får jag sluta använda dom.

jag gör ett försök!!!!Nu ser jag ingen pil ska kolla hur det blir när jag publicerar.GladSylvia

ophelia
0

#6 Jo jag har kopplat in sladden fick en cd med som jag har installerat.Sist försvann bilderna från kameran men dök inte upp på datorn..GråterJag hade faktiskt fotat Ophelia.

Annkis54
0

Men..vi ville ju se henne
kameran ska alltid vara avstängd när du börjar
har du : satt in sladden i USB-porten
o sen i kameran (med en del kameror räcker det att du gör det så startar programmet av sig självt)
starar det inte nu så sätter du på kameran
så ska programmet starta o du ska hämta korten o lägga dem i datorn där du vill ha dem
nu har jag skrivit av vad Lars säger…jag förstår knappt vad jag har skrivitCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se