Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1047 ggr
sidentassen55
0

Morgonstund har grus i ögonen..........

………..ja i mina iallafallFlört

Inte en sovmorgon på jag vet inte hur länge, då är det grus i hela maskineriet vill jag lova.

Men har man lovat bort sig så måste man hålla det också.

I dag ska jag till BVC kl 11 med Maya och Jessica. Maya ska få sin första spruta och Jessica tycker det är jätteobehagligt, så då får det tunga gardet rycka in, idag i form av migCool

Tur att jag har "painkillers" som hjälper mig annars jade jag nog inte orkat med en dag till på stan.

I går var jag ju med Sussia(Formosita) dotter Saga och gav henne en födelsedagsupplevelse.

Hon fick gå till frissan och klippa sig, sedan tittade vi i lite affäre, shoppade lite åt henne, hon fick träffa Maya, vi var på restaurang och åt pizza och till sist bio, Prinsessan och Grodan, OJ så spännande det var. När jag lämnade av henne sa hon att det var den bästa dagen hon någonsin haft - det är kul när det kommer från en 6-åring.

Jag önskar er alla en trevlig och behaglig onsdag , här snöar det faktiskt iNTE, det är -9, jag hoppas solen kommer senare

SKöt om er idag och var om de runt omkring er ocksåKyss

Hälsar Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

SussiF
0

Tusen tack för gårdagen, Lotta! Saga tycker fortfarande att det var den allra bästa dagen någonsin :-)

Sköt om dig så höres vi framöver.