Godmorgon 1 mars
Godmorgon alla PIF:are
Kan ni tänka er, det snöar här i Ramnäs
Jag tror snart att jag får ett bryt av all denna snö, jag vill emigrera till en varmare kontinent där jag är säker på att slippa detta elände.
Inte nog med att det snöar, det har ju varit så kallt så elverket har gått i spinn…vi har aldrig haft en sådan räkning sedan vi flyttade hit
Ja ja, jag ska sluta klaga nu, lovar;-)
Annars är det rätt OK här. Har badat några katter i helgen, i lördags grillade vi, DET var gott, fläskkarre med ungsstekta rotfrukter, muuums:-)
Och tänk att för en gångs skull vann MIN favorit i uttagningen till Melodifestivalen, jag tycker Anna är HELT FANTASTISK !!! Hoppas hon går hela vägen…
Jag får väl önska er en fin dag och hoppas att solen lyser på er andra iallafall
Hälsar Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Godmorgon godmorgon från ett snöande Viskafors..brrr..så blåsigt och kallt. 
#0 Ja fy elräkningar skall vi inte prata om vi fick en på 10.000:- för två månader
..inte alls kul men men inte så mycket att göra åt än att betala å se glad ut 

Idag händer det inte så mycket utan vi tar det lugnt och njuter av braskaminens värme.
Ha en underbar dag och tänk på att det är halt ute.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från södern
Här har vi äntligen fått barmark på gårdsplanen.Det regnade igår.På åkrarna och trädgården är det ju fortfarande snö,men det är härligt att se barmark.Det är dimma nu på morgonen.
Vi hade de första stararna här igår ett litet vårtecken.Några vintergäck har trotsat snön de har kommit upp utefter husväggen likaså snödroppar så det finns väl hopp om en vår trots allt.
//Sylvia

I dag är en sådan där dag när jag önskar att jag aldrig hade flyttat från Kalmar, åååå så dum jag var:-(
Men, då hade jag ju inte fått bo i det här underbara huset förståss:-)
Ni är lyckliga Sylvia som har bart på backen, men ropa inte hej än…;-)
Hälsar Lotta
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

God morgon från Vetlanda, här kommer det mer snö men ja har bestämt mig för att ignorera det hahahahaha
Har varit en underbar helg i Nyköping våran Headturners Coldplay tog sig till Panel båda dagarna
Är så glad då det var så hög kvalitet på katterna mums mums vad mycket snyggt de fanns å se
Idag är ja så trött så det blir bara till att slappa
kram på er

God förmiddag!
Här snöar det oxå och plogbilarna hinner inte med så det är snö,snö,snö vart man än åker.Vägarna år svårframkomliga och snöhögarna är stora som berg och man tror inte att det är sant.
Och mitt i all denna snökaos så ska jag åka till Stockholm och leverera en katt som ska flytta till Finland idag 
Hoppas E4:an är plogad och bar i alla fall.
Ha en underbar dag allihopa!
Ps: Fina bilder ni visar 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Usch ja….. här har det snöat hela dagen och det kommer nog att fortsätta flera timmar till :-(
Vi har haft ett litet glädjeämne här i alla fall, Saga fyller 6 år idag så det har varit tårta. Hon och jag åkte in till Toys R Us idag och hon fick välja sina presenter, det tyckte hon om :-) Därefter åkte vi in till centrum och tog en fika på ett konditori, lite lyx måste man ju unna sig och sin dotter i mellan åt !

#7 Hipp hipp hurra för Saga idag
Jasså ni har varit på vift idag, och imorgon tar jag ut henne på galej också
Först frisören, sedan äta, kanske mc Donald, bio och lite andra hyss
Jag kommer vid 10-tiden. Kanske vi kan ta en kaffetår innan vi beger oss till Västerås?
Kram Lotta
Hälsar Lotta P

Du är så välkommen :-) Då blir Saga glad!