Perser iFokus

Perser

Etikett: 09-hälsa-beteenden
Läst 4009 ggr
Headturners
0

Homeopat medicin till katt?

Hej alla

jag är lite nyfiken på alternativ medicin till våra katter, om ja inte minns fel är det väl några här inne som kan rekomendera detta med homeopatmedicin.

Har ni några länkar till hemsidor där man kan köpa sådant?

Tacksam för svar

Kram Sussie

Annkis54
0

Hej Sussie
vår Simzonites..här inne, är utbildad djurhomeopat
så kontakta henne
hon kan hjälpa dig med både diagnostik o medel.
Himla bra är det.
O jag är så glad att jag har mitt förlossningskit nu
det köper du oxå via Simzonites.
Lotta heter hon förresten.
Homeopati är vad jag själv tar till i första hand när det gäller mig o mina tvåbenta familjemedlemmar oxå
om vi inte har brutit en arm eller nåtFlört då tar vi till healingCool
skojar bara LOL

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Headturners
0

Tack snälla AnnkiGlad Ja hittade när ja gogglade en sida som hette Ancishälsobutik hon hade massor till katt, Jo jag är helt inne på detta nu för de e ju mycket skonsammare för våra älsklingar.

Annkis54
0

varsego….
sen är det ju inte bara att "ta nåt" ..man måste veta lite hur det funkar..o vad man ska ta till vad
jag undrar om inte Lotta har nåt litet kompendium..eller vad det nu heter…
men det bästa är att fråga henne om råd.
men gällande förlossningskitet så står det ju vad som är vad. o till vad.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annika1963
0

Har själv andvänt homeopat medel till mina katter med ett gott resultat.Ancis hälsokost affär har kanon mycket att välja på och väldigt trevlig att prata med dessutom.

/Annika

norrlanning
0

Har använt homepat medicin själv och på mina katter, det fungerar bra. Skönt med alternativ

simzonites
0

Det stämmer att jag har satt ihop och säljer ett "kit" med homeopatmedel som är lämpliga och bra att ha i samband med förlossningar samt att jag har skrivit ett kompendium om homeopati och kattuppfödning, det var mitt projektarbete under min utbildning.

Besök gärna www.rkdh.org för att hitta utbildade och diplomerade djurhomeopater.

Eller rkdh's forum här på ifokus: http://rkdh.ifokus.se/

/Lotta