DET SNÖAR !!!!!!!
Godmorgon alla "tröttmössor" an ni tänka er, det snöar i Ramnäs 
Här är allt bara fint, Kråkan fick följa med till vet. igår för sitt Svenska vet. intyg och allt var så bra så med henne:-)
Idag blir det en lugn dag för mig, ja nu när temperaturen stigit så pass ska jag nog försöka få någon av mina håriga vänner i badet. Nu när jag har min fönbur så är det ju så mycket enklare.
Jag antar att många av er håller på med förberedelserna inför utställningen i helgen…….jag önskar er lycka till allihop, och ni som ska ut på vägarna redan idag ber jag, ta det lugnt, det är halt och ni måste vara rädda om er
Hälsar
Lotta P
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Här regnar det., så snart får vi skaffa oss en eka att ro i för att komma till affären, när all snö smälter.. Redan en massor av vatten.
ja du roisleo
här uppe hos oss trodde vi att det skulle rinna undan bra nu
men då har det frusit i avloppsbrunnen??!!!!
så det börjar redan stiga över brunnslocket…ute alltså….
undrar hur det ser ut imorgon
så ta stövlarna på er på måndag

Det blir nog en hel del småforsar över allt. Brunnarna kan inte ta allt och som du säger så är de fulla av is som inte smälter i första taget.
Var till min dotter i Göta i dag och de hade bekymmer med hur det skulle gå. Snön låg upp över verandan helt över dörren och halva fönstrerna. De hade fått ta sig ut genom ett fönster så de kunnde gräva fram ytterdörren.
Och så mycke stora sprickor det var på vägen. Måste bli en massa arbetstillfälen…..
Så, en liten mororbåt får kanske bli nästa fordon…..