familjen "AnnKriellas" matplats
Här står alla katterna o äter wiskas..
jag lägger ut de direkt på golvet för det håller sig inte på nån tallrik ändå…lägger ut i kluttar men de drar sig inåt varann
Cosmos är nerrakad så jag har fixat till kortet…för han ser inte klok ut
Jag andvänder matbrickor stora 2st,det går bättre än tallrikar. Här hade säkert johnny halkat efteråt på golvet om jag gjorde som du
Här hemma serveras maten på stora plastbrickor. IKEA sålde dem tidigare men de finns inte kvar i sortimentet så jag är på jakt efter några liknande. De är så lätta att diska och har en precis lagom hör kant.
Lotta
/Lotta
Jag har handlat mina på hemtex tror jag det heter, de är sådanda plastbrickor jag menar. Micro har också med söta katter o annat på.
Märkligt att alla är hungriga samtidigt 
det är väl härligt att se alla katterna på en gång så här
ja,,du vem längtar inte till värmen
#7 här räcker det med att jag säger psst psst så kommer alla i full galopp…de vet vad som vankas
hahahaha i det här huset behöver man inte säga något, det räcker att gå och ställa sig vid diskbänken
Jag kan tänka mig att om alla mina katter skulle äta blötmat,men nu gör bara Dockan det så tror jag på Ankis version här hemma Lena
Hälsningar LENA
det är väldigt bra ur hygiensynpunkt oxå
den fläcken av huset blir tvättat VARJE DAG
Kittentotts: har du sett att Merlin står i högen med alla och äter på bilden i inlägg #4, titta längst ut till höger så hittar du honom jämte brosan Lancelot!
Lotta
/Lotta
Är det någon som testat COOPs kattmat? Den kostar bara 4.50 burken
#13 Ser honom
Åh lilla killen hade det mysigt även där, han är så otroligt go denna killen.Vi älskar honom verkligen.
#14 har du testat själv Uffe? Jag tror jag gjort det någongång, har för mig de tittade på mig med ögon som sa, vad är nu detta för skit!

Annkis54: Oj så fina de är, rödtottarna är ju helt underbara i sina färger=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Tack Edda # 16…vistt är de…de är mina norskejenter….fast den ena är en padda då….ser du på svansen
TROR att båda är dräktiga Paddan 6 1/2 vecka (där är det nog bara några få ungar) o den rödvita nästan 4 v.
jag vet i alla fall vad jag ska göra de närmaste månaderna
"Uppfostra" kattungar!!!!
Nej jag har inte testat, jag blir så skeptisk när det är för billigt
nån pratade om ICA kattmat
är den i bitar eller "mos"
mina katter är skeptiska till moset
Coops mat skall vara i bitar

Mina äter bara mjau tetrapak o helst den med nötfärs, om jag bjuder på annan blötmat, rynkar de näsorna, sprätter med tassen och går där ifrån.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag köpte det idag,men ingen åt det.Det var väldigt blaskigt,bitar med väldigt rinnade s.k.gele.LENA
Hälsningar LENA