Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 1056 ggr
Annkis54
0

Tidsbegränsning av skrivförbud

**Angående avstängningar mm
**Efter diskussioner sinsemellan o via trådar här, så har vi kommit fram till att tidsbegränsa avstängningar till max 1 år. Detta för att alla ska kunna få möjligheten att återkomma till att bli en bättre skribent, och tänka till en gång extra innan man skriver. Detta gäller inte troll eller avstängningar pga av grova övertramp. För dessa gäller fortfarande livstids avstängning.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

norrlanning
0

Förstår att ni lättar på reglerna, det är ont om intressanta trådar här numera. Vem vill  läsa en persons dagbok här. Hon kan väl skaffa en privat Blogg och inte PiF.

Skall bli intressant och se om detta inlägg får vara kvr längre än 2 minuter, eller om Ni fortsätter att censurera!!!

Lena

sidentassen55
0

Godmorgon Lena(Norrlänning?)

Jag antar det är mitt inlägg du avserGuld i mun

Jag har ett tips till dig, läs inga inlägg där det står sidentassen55, så slipper du min dagbokGlad

INte för att jag tycker det behövs någon förklaring eller ursäkt till vad jag skrivit, men allt är väl iaf bättre än sura gnälliga inlägg iaf.-)

Hoppas du får en trevlig dag iaf, klä på dig för det är kallt där uppe i "Norrland"

Hälsar Lotta

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

origirl
0

Godt sagt Sidentassen55 Oskyldig Jeg syns det er koselig å lese sånn "hva har jeg gjort i dag" inlegg. Og det går fint an å hoppe over innlegg man føler man ikke er interessert iFlört

heliotropes
0

Jag ser gärna att medlemmarna själv bidrar till intressanta inlägg i god ton utan att klaga på andras. Det är fritt att läsa vilka trådar man tycker är intressanta, ogillar man något så låter man helt enkelt bli dom. Man kan inte älska allt och alla, men man kan lära sig att acceptera att vi alla är lite olika.

Eva // medarbetare på Perser