inte jag…hehe

Inget på gång förstår jag? Cleo ligger väl och sover gott medans du är vaken.Är det bara vi som är i gång??
precis så är det…hon sover…o jag kollar efter henne hela tiden
verkar som om alla andra ska upp o jobba hehe
Va på väg då pojken fick kräkanfallet, så nu lär jag kanske sitta här igen.Inte varje natt man badar barn o nedkräkta hundkompisar o skurar golv o väggar bäddar mm nattetid.
men…var det inte över??
ska det gå en vända till
hur fasen orkar du

Tack gode gud att den tiden är över.Fast med sex barn så fick man sin beskärda del…..Men när man är mitt uppe i det hela flyter det ju på.Nu blir jag helt slut när vi har barnbarnet i två dagar.Fast lite beror det väl på att man inte är helt frisk kan jag tro.
Jag saknar jobbet som Kock men inte att stiga upp tidiga morgnar….

#4 Hoppas han får sova nu och slipper kräkas mer den lille stackarn.
Men…har du ett barn mer än mig
tyckte det räckte med 5…men man var ju mitt uppe i det då…så man tänkte inte på det på samma sätt
jag säger samma sak…man orkar inte alls med dem på samma sätt idag. men det är väl meningen…vi är väl skapta så…när vi ska ha barnen så orkar vi med dem…o när vi är "för gamla"..så har "Gud Fader" tagit bort den "genen"
Sen har det tagit lite tid för mina barn att förstå att jag inte ÄR o aldrig kommer att BLI den mormor som de vill ha. eftersom jag har ett funktionshindrat barn som visserligen är 22 år…men har stannat som en ca 10-åring…så blir jag aldrig fri från "småbarn"…så passa barnbarnen gör jag vid behov o inte annat.
de säger att de fattar men känslomässigt kanske de inte gör det till 100 %…de önskar nog ändå att jag skulle säga: kan jag inte få låna den o den i en vecka för jag längtar så
men det gör jag inte…för jag GÖR INTE DET.
Pussa på dem o lämna tillbaka dem, det är mitt motto. O när de har blivit 5 st (barnbarnen) så ska jag flytta till Grönland har jag sagt…nu har de varit 5 st under 3 månader…o ingen flytt i sikte ännu
jag tror jag hoppar i min sköna soffa nu o försöker övertala Cleo att det är dags nu
vi ses i morgon (haha det är visst redan morgon)
alla mina båda nattugglande vänner
kram på er båda, Carina o Sylvia
godnatt

Vi bor ju så långt ifrån 18mil så man kan ju inte bara kvista över och ta en fika och det kan jag sakna. Jag vill gärna flytta hem till småland igen men Janne trivs här nere ovh jag får offra mig lite till.men seeeeen SKA jag flytta hem igen.
Du har inte börjat smygpacka då så du kan försvinna snabbt

Tror jag följer ditt exempel Natti natti Kram tillbaka Annki kram på dig Carina!!!
#5 Det va över ja! Nu har vi nästa vända.
03,09 märkte jag första "kletet" i baken på henne
nu får vi se om det händer nåt
03,20 tog en slemmig klump som satt bak i hålet…gulaktig ickeluktande o i storlek
tvättar sig 03,25 se kort..kommer dåligt åt
03,38 försöker att tvätta sig igen, men hon har ca 8 cm för att nå
04,09 första krystvärken
04,43 första ungen ute..svarttabbyvit? 03 hona 76 gr
05,15 nr 2 svartvit 03 hane 85 gr
nr 3 blåvit 03 kille hel krage 86 gr
06,00 nr 4 svartvit 02 kille 78 gram