Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 784 ggr
Marita-L
0

God morgon Torsdag

Ja då var det dags att ta fram plogen igen, för nu är det massa snö på väg Obestämd Jag vill ha vår nu, värme och sol  Glad

Ja nu sitter man med anmällningsblanketterna till utställningen i April och vad gör mina honor..jo dom löper i högans sky och parar varandra just nu..suckTystingen sömn här Flört

Jag sa ju till dom att denna veckan får ni inte löpa för då skall man ha bebisar precis på utställningshelgen.. ja dom ville inte lyssna utan skriker bara högre hahaha

ja inte lätt alltid Glad

Idag skall jag bara ta det lugnt..ingen stress alls bara njuta av värmen från brasan och gosa i soffan med en stor kopp the.

Ha en trevlig dag och kör försiktigt

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ophelia
0

God förmiddagGlad

#0 Då har du musik dygnet runtFlört

Här väntar vi också på mera snö under dagen.Rynkar på näsanI går var vi och bunkrade upp mat så vi kan klara oss några dagar om vägarna blir svåra.Har man 3mil tur och retur till affären kör man inte i onödan.

Vi tittar på OS och har det gott inomhusSkrattande

Ha en bra torsdag.

heliotropes
0

God förmiddag..

Här har det ännu bara kommit lite snö..men det skulle tydligen vräka ner på Lördag och Söndag…Jag vill inte ha någon mer snöRynkar på näsan

Det har varit så skönt när solen har visat sig, den värmde så gottCool och droppandet från taket har varit min ljuva musikSkrattande

Säger som ni andra.. kör försiktigt om ni måste ut efter vägarna.

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

I trollhättan siglar snön sakta ner från himlen
Men det skulle väl bli 3 dagar till va??
hmmm jag hatar snön just nu
o kylan
o ELRÄKNINGARNA
o mest av allt regeringen som tillåter dessa elräkningar, där runt 40% är skatt o moms..sparka undan fötterna på oss bara!!!!!

fast annars är det braFlörtCool
Här får ingen paras denna vecka…det är PARNINGSSTOPP
haha…Men du Marita…låt dem para:):):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se