NY KOMPIS? ÅH DET ÄR NOG EN NY HANE
En sån vill jag ha vad kostar en sån.Natti Katti Lena
Hälsningar LENA
Dyr för bara kunna kurra o spinna, men den smutsar ej ner el behöver bada el så, jo man kanske skulle ha 8 sådanda ändå
De äter ju inte så mycket heller. Kan man ställa ut dem ?? 
Nja men vi hade en söt flicka som fick bedömning på ett gosedjur en gång i iDP av domaren,så om du är gullig så kanske?
Jag är alltid gullig….nästan i alla fall
Ja men då går det säkert bra! Tycker du denna katten är bra i typen o allt då? Blåögda är ju eftertraktade har jag hört, men kan nog varalite blandning i den, så du får nog ta huskatts klassen.Behöver inte badas men dock borstas en del, men ögontvätt mm slipper man, och att slippa tömma lådan är ju skönt, ingen mat behövs.Dock kostar den 600:- ca men då utan vaccin el annat.

JA de får nog gå under långhårig Huskatt. 600:- kan väl vara ett bra pris på en Husis, men att den inte är vaccinerad tycker vi inte om, den borde ID-märkas också
så då blir det väl tusingen jämt
hmmm ja det är ju detta med vaccin då,får se vad pojken här tycker om att sticka sin katt
Den har annars stamtavla denna o heter Snövit, namnet har han själv satt. Fanns en till kvar i samma kull, men jag undrar om denna uppfödare verkligen vaccinerar??
Nu får vi sluta innan någon tror utan läsa ovan jag bedriver huskattsavel
Hahahaha ja då blir det liv i luckan 
hmm ja och detta vill jag slippa efter den gång jag hjälpte en vildkattskull
Men de hade roligt i affären då de vet jag föder upp, att då gå köpa en låtsaskatt som mjauar o skriker imellanåt, innehavarna av affären va igår för titta ut en katt av mig
De har haft en perser som nu är död, de har väntat på jag ska få kull.
Att Mia försöker få leksakskatten att para henne ger ju ett högt betyg för att den är verklighetstrogen 
/Lotta
/Lotta
Kittentotts.. Har du tänkt på, att om natten får alla leksaker liv
Hög mysfaktor på nya inköpet !!!
Natten är konstig, hos oss är det alla pingelleksaker som får liv, på dagtid är de totalt försvunna
Det turkosa "katt-tältet" från IKEA får liv på nätterna här hemma, det brukar flytta sig runt i lägenheten och prassla rätt mycket under tiden. En mycket uppskattad grej, katterna här hemma leker vilt i det, de kan ju se varandra lite genom materialet så det är sååå kul att smyga på varandra innanför och utanför tältet.
/Lotta
/Lotta
hmm oja! Kan tala om vår lägenhet är en öppen planlösning på, vi sover väldigt lite sen flytten hit

Haha detta var ju roligt, att hon ville att den skulle para henne alltså. Tokiga katter=) Men visst är den fin=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Ja den är ju fin, men stel o konstig för vara levande. Men Mia lägger upp rumpisen åt alla katter i huset nu, av huskatten får hon en snyting, ändå gör hon det om igen.
hahahaha vissa lär sig aldrig
Nä visst är det knäppt? Tänkte samma igår då Tiger satte på henne, sen sliter hon till honom för det va dags avsluta, hur kan en hane sen kliva på igen? han får ju stryk
Sen vet vi ju det är de där små taggarna på hanens snopp som gör ont, ändå lägger de upp sig om igen hmm ingen mäninska hade ju gjort samma, förlåt jag bara tänker!
#19 På en kastrerad hankatt minskar taggarna har jag hört. De finns ju där för att stimulera ägglossning hos honan.
/Lotta
Ja kanske förklaringen till hon aldrig slutar skrika också
Gud säger jag mitt huvud går på värktabletter, dessa 2 tjejer har höga toner som jag har.