OT/Jag behöver hjälp
Hej alla!
Imorgon em ska jag möta upp en tjej i Uppsala som kommer från Gotland och som ska köpa kattunge av mig.
Jag känner inte till Uppsala ett dugg och skulle vilja veta om nån vet nåt ställe där man kan gå in och dricka en kopp kaffe och där man får ta med sig kattungen in.
Snälla ni som bor i Uppsala eller känner till Uppsala, kan ni tipsa mig.
Hon hinner inte komma till Sandviken för då missar hon färjan tillbaka så vi måste mötas upp där men vill gärna gå in nånstans.
Tack på förhand!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Är det verkligen INGEN som vet nåt ställe där man kan dricka lite kaffe och där man får ta med en liten kattbur in?

Jag har ringt runt till en del hotell men man får inte ta med buren in.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig Lena, jag känner inte till något i Uppsala men jag hoppas någon annan kan hjälpa dig.
Det måste ju finnas något hotell eller ett kaffé. Annars kanske man får ta en fika korg i bilen
det har jag fått gjort. Inte det bästa men allting går om man är lite filurig.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#2 Tack för omtanken Marita!
Jag har förberett med en fikakorg så det löser sig om jag inte får napp och hittar nåt ställa att komma in på 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
de allra flesta ställen har ju McDonalds…om man sätter sig undanskymt nånstans o har en filt över buren så märks det ju inte:)
Heja Sandviken…rätt personer gick vidare tyckte jag:):):)

#4 tack för tipset, kanske ska prova det 
Och visst var det stämmning från Sandviken ikväll och dom två som gick vidare var klart bäst.
Han var så charmig Molly Sandéns kille Erik Saade tyckte jag 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~