Min lilla Skrutta
Jättesöt tjej/Camilla

Vad söt hon är!!!
lycka till i helgen!!!
/Isabella
Tack Camilla o Isabella, Ställer du i helgen Isabella?
Snyyygg jente
Ser utrolig flott ut, masse lykke til på utstilling!
Tack Origirl
Jättesöt
Henne får ja se i helgen då
Sussie
Super söt liten skrutta med underbara färger, lycka till i helgen
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Din "Skrutta" är jättesöt , lycka till på utställningen
// Rosie

Jättesöt tjej
Lycka till på utställningen.
//Monica
Tack alla, ja, det ska bli kul att ställa men framför allt att träffa kattfolk igen, är ju ett tag sen nu.

Jättesöt & önskar skruttan all lycka till på utställningen 
// Mia
Hon är jättefin…det går säkert bra med henne
ses vi i Vårgårda i april??
Skitsöt!
Lycka till i helgen :-)
Tack alla, hon är så söt men börjar bli tonårsgänglig, har ju en till katt med mkt samma linjer och även hon behöver ha tiden men vi har inte brått och ja, hon är husets envetnaste skönaste kattunge nu oavsett 
Annki, planerat ställa helgen innan på SVERAK och då får jag väl inte? Men jag vill för er utställning är helt enorm, svårt att hitta nåt som klår den.
Jättesöt!
Lycka till på utställningen!
//Susanne

Åhh,vad fin hon är.Lycka till med henne!
Kommer du till Östkatten med henne?Kommer Penny också?
Jag håller verkligen på att längta-fast jag har så himla mycket som ska vara klart innan dess…Solkatten har årsmöte den helgen -det är ju inte så smart av en ledamot i styrelsen,pr,monter &annonsansvarig i utställning gruppen och dessutom uträknaren till Årets solkatt att dra på utställning till södra Sverige samma helg!men,men sån är jag.Så då måste jag se till att curla åt min vänner som måste vara hemma och hålla mötet ändå.
Vi kommer till Östkatten med Penny o Skruttan, släkten ska hålla ihop tycker katterna så de kommer båda, om nu inet de är helt pälslösa fram till dess, fällning har börjat på dem.
Låter som om du har mkt fram till dess, är glad att jag inte sitter med styrelsearbete numera, uj va tid det tog men vem vet. om nåt år så kanske man har lust till det igen.

#4 Hej!! nej tyvärr missade jag att anmäla mig och då jag skulle det var det fullbokat
men tur var nog det för zeus fäller som bara den och har knappt någon man kvar..
/Isabella
men då får du ta nästa, är ju några inom ganska rimligt avstånd ju :-)

Söt !
// Christina 

Vilka vackra färger på en fin kisse. Lycka till i helgen !!!
Lena W
Betty Back`s Exotics
#15…nej men…vad snällt sagt av dig Annica
ja..vi kämpar på
jag har ställt frågan …hur våra regler är nu
i våra nya relger står väl inget om detta..såvitt jag kommer ihåg…
men det är mycket att läsa/översätta/skriva om…o framförallt att lära om.
Så för säkerhets skulle så mailade jag iväg frågan.
Men det är ju helg nu så vi kanske får vänta tills nästa vecka för att få svaret:)
Undrar om inte SNRF har utställning nu i helgen oxå
den första WCF utställningen i så fall…om det inte har funnits nåt förr….vad vet jag hahahaha