4 kattungar har flyttat.
Denna helg har 4 kattungar flyttat till nya hem. Nu återstår 2 stycken. De fyllde 12 veckor i fredags. Känns lite jobbigt men ändå skönt att de fått bra hem där jag är säker på att de kommer att trivas och leva underbara kattliv. De 2 som är kvar är.
Mantrats Peder, NFO ns 09 23, Hane
Mantrats Perly, NFO n 09 24, Hona
Då är plånboken tjock nu
och huset tyst
tänkte samma som dig Uffe
men vad skönt att du har hittat bra hem till dem
Nej någon tjock plånbok blev det inte men tystare blev det givetvis. Fast deras halvbror som är dryga 6 månader har eld i baken nästan jämnt och spelar upp de två mindre.
Plånboken är tjock kort tid, så mkt det kostar att ah dem så finsn mkt att spendera pengarna på,så är det alltid här. Vi har 6st som ska flytta snart, jag tror inte jag har problem med hålen dit pengarna behöver fyllas i
Men det vet väl alla eller hur?
Vi ska ta en tripp t Danmark då vi sålt våra, vi har ju inte varit någonstans då bella haft kull 3ggr, den busen som löper igenom allt.
Det gör ni rätt i Carina så häng på där Rolf lite kul måste man ha tralala Lena
Hälsningar LENA
usch..så sant så sant
kanske skulle börja med raser som kostar 15000
hahaha Annki! ja du! då gäller det ha en bra hane, för det kostar skjortan låna hane på de dyra raserna. Tycker inte om dem lika mkt heller, vi har väl olika smak som tur är. Men Spynx är bättre de kostar ju om de är mkt fina runt 18000-20000, men då får du börja sy, annars fryser de.
Jag ska ju ha med hela familjen för vi inte har haft en stund ihop på lång tid förstår du Lena! Anna behöver oss just nu, tack o lov va hjärtat bra efter alla prover, men hon lider av anorexi, men detta fattar hon inte, så nu är hela släkten med för stötta, och Annki stöttar !