Kramkattens Think Twice:)
Hej
Vill bara visa upp den lille killen som går här hemma och skrotar, måste ta mig i kragen och försöka sälja honom, men det är svårt tycker jag med småpojkar "lol" man blir ju så kär… Men jag kan inte ha fler hanar till mina 3 honor..
Think twice heter han röd/vit harlequin och är efter Prettypawcats Star Chanser och Humblebees Twist & Shout (och han är till salu)
Kramiz Anki
Fiiiin röd färg och en mycket snygg pojke. Du hade også en creme van som jag var aldeles förtjust i
Tack så mycket:) Cremevanen är hans bror "Kompis" som numera bor i Streamlines katteri!

skitsöt grabb 
Är det inte konstigt att det alltid är smågrabbarna man blir så kär i och skulle vilja behålla, men tyvärr så går ju inte det.
kram Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Tack Lillevi:))
Jo, konstigt detta med pojkar, jag fastnar alltid för killarna i kullen och som du säger killar kan man inte ha så många av…. fast de är så mysiga… (men denna lille måste jag sälja klockan 5.30 varje morgon väcker han mig med att trampa omkring i huvudet) och det är inte såååå mysigt….
Kramiz Anki
Han e jättegullig
Jag e också extra svag för pojkarna
kram
sussie
Tack Sussi:))
Kramiz Anki
oj oj oj
tänk om ..tänk om…tänk om man kunde köpa honom
för som jag läste nån annanstans så har han oddeyed på båda sidor…
men jag har ju redan en hane..
Två hanar brukar gå bra med perser, du kan jo putte chip i den ene på sikt Annkis54. Og Kramkatt linjer er superduper i hvitflekk avl. Selvfølgelig mange andre også(så ingen føler seg tråkket på)
har testat med 2 hanar..o det gick inte
chip har jag inte testat:):)…ännu
Origirl:) Tack för dina kloka ord:) Annki: Svårt med 2 hanar ska kul att se hur det funkar här sedan, när Larsson växer upp, jag har ju Sune här hemma….. Men visst skulle den rödvite passa dina honor
Kramiz Anki
Han ser jättemysig ut men lite svårt att se på bilden.
Man kan bla vara säker på att få bra med vitt och en stark linje om man köper Kramis katt. Jag e själv sugen på en ny men jag har ju 2 pojkar här hemma nu. 
Han är mysig:)) Tack Petra för du gillar mina linjer:)) Men du har ju Astrid oxå:))
Kramiz Anki

Jättesöt pojke 
//Monica
Tack Monica:))
Han har en svart fläck på ryggen är han padda?
Vem har en svart fläck på ryggen?
15# Det ligger en annen katt bak 
Jättesöt pojke!
Han har ju nästan samma linjer som min Fonzie, så han ju inte vara annat än söt:)
Hoppas han får ett bra hem:)
Kramar Susanne
#15 hahaha det syns ju tydligt att det ligger en annan katt bakom. 
Sorry det fösta man blir blind på är ögonen
Oj oj en sådan här vill jag ha:)))) Skicka honom till Skanör direkt
//Eva-Marie