Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 452 ggr
simzonites
0

Dags att packa utställningsväskan

Klubbmästerskap imorgon. Katterna är badade och blåsta (ja förutom Teddy som har fått självtorka) Nu är det dags att packa utställningsväskan och stryka burskynken. Sen får jag ju inte glömma att skriva ut info om perser i.fokus också så vi kan göra lite reklam för sajten bland utställare och besökare.
Utställning ger alltid en massa pyssel och förberedelser, brukar alltid undra i sista stund vad jag gett mig in på…Fundersam men i slutändan när man väl är på utställningen brukar jag vara glad att jag åkt dit. Får se hur det går för katterna imorgon i vilket fall som ska det bli kul att träffa klubbens medlemmar och så dyker det upp några som köpt kattungar av oss. Kanske kommer man i kontakt med några framtida kattungeköpare och det är ju aldrig fel. Skrattande

/Lotta

/Lotta

Uffe
0

Vi håller både tummar och tår för att det skall gä bra.
Hmmmm sen känner man helt plötsligt igen sig, allting skall göras i sita minuten, så man får vara uppe länge på kvällen i stället för att gå och lägga sig så att man är pigg på utställningen

simzonites
0

#1 Just det! Tänker kika på Let's Dance ikväll i alla fall så då får allt vara klart.

/Lotta

/Lotta

Kittentotts-deleted
0

Jag drömmer alltid mardrömmar nätterna innan, om man kan kalla det så. Flera ggr har en dröm komit fram, jag är på en utställning, kommer på jag glömt bada katten, in i handfatet, jag trro det rör sig om 1 timme max t katten ska fram om inte mindre. Löjligt va? Ja tycker faktiskt jag med, men jag blir inte av med drömmen.

Uffe
0

Hoppas vid högre makter att de skickar hem Brandeby i dag

Kittentotts-deleted
0

Åh när börjar det så jag kan se! bara jag inte spyr för då vet jag inte om det beror på jimmy smittat mig el hmmm

Uffe
0

Det börjar kl 8

Kittentotts-deleted
0

Tack Tack blir det för trist går jag hit, jag tror egentligen detta är roligare

Uffe
0

Hahahaha ja jag tänker ha laptopen framför mig

simzonites
0

#8 Bra idé Uffe! Då kan man göra många saker på en gång..

/Lotta

Uffe
0

Japp, den står framför TVn.

Bra också när man åker tåg, då kan man titta på film

Annkis54
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vilka ska du ha med dig Lotta
denna sötnosen kanske

Uffe….kan det vara en utmaning för dig att fixa till detta MÖRKA KORT

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0

JAg skall titta på kortet vad man skulle kuna göra

simzonites
0

#11 Jodå hon ska med; Million Dollar Baby, samt Teddy och Mindie (Silverpilen från Swärdståhl)

/Lotta

simzonites
0

#7 och #8 Nu kommer snart er idol i Let's dance!Flört

/Lotta

Uffe
0

Nu är det i alla fall överSkrattande

miapia
0

hoppas vi ses i karlskrona i morgon på utställningen alla som skall ditRäcka ut tungan

Kittentotts-deleted
0

Jag håller på Tobbe, ja brottaren ser ju läcker o duktig ut, men guud så söt han är lille Tobbe

Dockan
0

GladGodmorgon lördag! Nu åker vi jag Dockan o Titus och jag hoppas vises där MiaPia.Håll tummarna LENA

Hälsningar LENAGlad

miapia
0

hej lena ..

jag skall nog hitta dig på utstälningen hehe nervösGenerad

man skall bli dömd i dag haha

Uffe
0

Då håller vi alla tummar vi kan

EddaM
0

Nu är det väl försent men hoppas att det går bra=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0

Nu är det nog slutet av Utstälningen som är KM ska bli roligt höra hur det gått. Mia Pia ska bedömmas av mina vännerSkrattandeHon ska ha en katt från mig nämligen, men jag har ingen chans träffa henne innan dess, hon va så nipprig o nervös.

miapia
0

haha nu är jag bedömd nu återstår det vad jag fick för betyg av lena och simzonites…

jag får väl höra betyget i morgon här på forumet haha

men jätte kul träffa alla liveRäcka ut tungan

och jag måste säja en sak till lena hade verkligen underbara katter blev såld i den vita mmmm älskar vita katter

Uffe
0

Ett tappert försök, tyvärr så kan man inte få katten ljusare så att man ser ansiktet,