1 vecka kvar till nedkomst
Jag har i alla fall lyckats få nån bild på Cleo.
Men hur tjock hon egentligen är…har jag inte fått fram
jag räknar med 4 bebbar
Tror ni de kommer att förstöra mina fransgardiner
det gööör inget…bara de har kul
här syns det lite mer vilken stor mage hon har
ååh jag har inte glömt bort att de kunde bli små svartvitisar;)..så spännande!!
hej Hej!Det var en tjock liten blivande Mamma,det blir säkert 5 st.om inte mer.Hoppas allt går bra även med att katterna river ner din häftiga gardin.Hej Hopp LENA
Hälsningar LENA
Ja därinne ligger nog 5st
Ser ut som Bellas mage nämligen då hon är dräktig.
Det blir ju späännade
då räknar jag med 5 st V-ungar då (V-kull för de som inte förstod
)
nåt bra namnförslag till mig då
tänk på att det bara får vara ett visst antal bokstäver, inkl mellanslag..är det 25 eller 26 eller vad är det Rolf???
o tyvärr så har jag ett långt stamnamn
AnnKriellas = 11 bokstäver
hade jag reggat idag så hade jag tagit ett kort namn

Sååååå spännande jag gissar också på fem…
Vi har lika många bokstäver ju i Stamnamnet, har jag aldrig tänkt på detta med antalet bokstäver.Ingen som klagat någongång iallafall
Åh herregud jag sitter o räknar ut varje gång ja
men man kan ju använda siffor när man skriver….
o ju knasigare namn nu roligare är det
när de står på en utställning o ska försöka säga vad katten heter
hehe inte är jag snäll nu inte
tänk när de ska försöka uttala Leonardos Hapcheptsup..jag kan inte ens stava till det
men titta på kortet…vilken skönthet…en svartskölpaddsilver o vit perser….jag säger bara….EN DAG
Jag tror också på 4, vad vinner man om man har rätt??
första tjing kanske
#3 Lena hur lägger du inte bilder här i texten???
#12 man kopierar och klistrar in
så här menar du…
nä gick inte
jag har massa käcka bilder i utforskaren
menar du att jag ska kopiera bilden i utforskaren o bara klistra in här
funktionen "klistra in" funkar inte när jag har kopierat i utforskaren
vad gör jag för fel??
Du måste nog öppna dem i ett webläsarfönster
Bilderna måste ligga online om man skall lägga in dem i textfönstret. Om man bara har dem på hårddisken så måste man bifoga fil på vanligt sätt.
OK då kan man öppna album tex på
Får vi kanske en on-linefödsel
Här kommer VILLE o VALLE o VIKTOR,och så lilla VERA o VIM
Hej Hopp LENA
Hälsningar LENA
ska se om jag kan klura ut vad ni menar
ska kolla länken UFFE
förstår jag inte så tar jag gubben på det
tack så länge
Ville o Valle o Viktor o Vera
Om du har en hemsida kan du högerklicka på en bild där och välja kopiera, sen väljer du klistra in i ditt inlägg, då kommer bilden där
tog bort kortet…det var så stort
haha
jag klarade det
lite stor bild bara
tack Uffe
Det var så lite så 
vågar man regga sig på Photobucket..utan att läsa igenom alla regler mm
tar ju evigheter
Jag reggade mig där för evigheter sedan, det är inget konstigt
jag är me reggad på photobucket för länfesen, inga problem. har inte läst reglerna än;)

Min skogis hona såg liten ut o jag trodde inte att det skulle bli mer än tre men det blev fem. De måste verkligen haft det trångt. Men de bär ju ungarna på lite olika sätt honorna. Men jag gissar att du får fem underbara små V:en.
Det gick ju en serie för länge sedan som hette V som handlade om utomjordingar som skulle ta över jorden. Ödle människor. Ja tänk vilka minnen som bubblar upp av en bokstav=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
min skogishona Wyoming såg liten ut i jämförelse med min andra hona Cheyenne när hon var gravid. Cheyenne fick 5 ungar och Wyoming fick 6. De 6 är leveransklara nu till helgen.
# 27 + # 28
då ska jag regga mig där
jag tror att hon har ojämt antal ungar…hon är väldigt olika tjock på sidorna…så 3 eller 5
#29 isch ja…ödlor…inga fina namn kommer jag på där heller hehe

Vilda,Vilja,Vince(nt),Vinca,kanske?
vilda plockar jag direkt
skriver in det i mitt "namn till kullar dokument"
tack för det…o när jag läser ditt så kommer jag på Vicca 
jag tror att jag skriver upp Lena´s Vera oxå
Vanja, Vilma, Vesta, Venus, Villemo, Valter, Volarim, Vesuvio, Victor, Vladim
ojojoj
nu har jag att göra 
tack alla
hihi min exotictös heter Wilma, fint namn tycker jag;)
Annki du ska här få en länk som är skitkul med massa namn.
Lovar du kan sitta i evigheter
vilken dag är hon beräknad?
Hej anki varför jag kom på Vera är för Finastinas Vackra Vera en otroligt vacker katt som vunnit mycket.Lena
Hälsningar LENA
#40 Fina Stinas Varma Vera, heter hon
/Lotta
/Lotta
Annki sover nog
Fast hon brukar ju vakna vid 12 tror jag,äter nog frukost
Hur mår den väntande mamman?
nu ska du inte vara sån CArina
fast du har rätt
nu ska jag ut o handla lite…bland annat felivay
mamman mår bra…5 dagar kvar
tjock som en gris
tog kort igårnatt o ska ta nya idag
Hon ser ut att vara en riktig gosekatt. Hon är supersöt! Hur gammal är hon? Vill HA fler exoter.
Cleo blir 2 år 19 februari…
o hon är jättego…men jag tycker fortfarande att det är stor skillnad på perser o exotic
o Cleo är definitivt en EXOTIC
Nu måste jag fråga! Va det denna lilla du hade då ja va hos dig o kull hade fötts? Du frågade vad jag trodde om päls, om det va en exo el perser? Jag har nämligen för mig den såg ut så i teckning. i så fall är det denna sötnosen jag tänker på, otroligt vacker hon blivit i så fall, då jag såg den va de nyfödda.
javisst måste det har varit det
det var ju den blåvita i kullen innan som dog då…o köparen fick en utbyteskatt från kullen Cleo fanns i
så det måste det ha varit…
tänk vad tiden går
Nu är det bara 3-4 dagar kvar
idag ser hon ut så här
hon vilar o myser
här kommer en närbild på tuttarna
Åhhh jag längtar
undrar om hon gör det

Åhhhh så go hon ser ut.Sååå spännande, vi väntar nog alla att hon ska föda snart.Hur länge brukar dina katter gå? Kommer ungarna när du har beräknat förlossningen???
det är väldigt ovanligt att de inte föder på "dagen"..
när jag har sett 2 "säkra" parningar så skriver jag det datumet..o oftast på dagen 9 veckor senare så kommer de
men 2 ggr har jag faktiskt varit med om att det har kommit unge/ungar ex. måndag o nästa har kommit på onsdag. Trodde inte mina ögon första gången det hände. O det var faktiskt Lowe som kom på onsdagen….mitt lilla hjärta.
Men eftersom jag skriver så, så kommer det väl inte att stämma alls på Cleo
jag har tänkt mig att från söndag…så kommer jag att sova tillsammans med henne…sen får vi se hur länge vi får vänta. Utav nån konstig anledning så börjar de ju ofta på natten..eller i alla fall seeeeen kväll så man får hålla igång hela natten.
tur att man inte jobbar
Tyckte väl jag kände igen tjejen
Vet jag tänkte varför måste hon behålla den, jag vil ha en exotic ju. Oj vad tiden rullar iväg, men jag känner mig mer skrubblig, speciellt då jag som nu sitter här istället för få sova, jag vakar över jimmy som spytt i ett sen i eftermiddags, guud va datorn är bra i detta läget, man har ju något att hålla sig vaken vid. Magen ser go ut på henne, nu ser vi fram att få se vad som gömmer sig i magen
aj aj
magsjuka…det går mycket här istan oxå
försöker hålla mig ifrån det…det är det värsta jag vet
Hoppas inte ni andra åker på det oxå
Hoppas Jimmy är "frisk" tills imorgon
tack för korten på dina bebbar…de är helt superfina
hoppas Cleos blir så snygga oxå
En så fin katt som din Cleo ger fina bebbar
Men visst är de fina de små här. Flickan den vita kommer antagligen å ka t samma hem som den ena pojken, sk abara kolla så allt är okej för dem gå i hennes avel först
Man kan ju hålla tummarna!
Här vaktas Cleo av sin mamma. Hon växer fortfarande…men det är jättesvårt att fånga det på bild tycker jag. O när hon ser att jag tar tag i kameran så sticker hon…gullekatt
bara 2-3 dagar kvar nu…beräknad på måndag
Mamma vaktar o känner sig behov vara barnmorska tror jag
De är för söta!

Åhh kan de inte komma snart?? Jag är ju så nyfiken så=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
först…Carina # 38..har inte öppnat länken förrän nu…herregud vilken bra sida…massor med fina namn ju…där kommer jag nog att hitta namn på bebbarna i framtiden. supertack
idag har hon inte alls velat vara med på kameran…ser lite "mysko" ut idag…men jag brukar inbilla mig..några dagar i förtid att det är på G…har tagit kort o satt ihop 2 st..ett från idag o ett från 4 dagar sen…se vad hon har växt…där ser man oxå tydligt hur olika tjock hon är både sidorna.
Många bebbar där
Va bra du såg länken, tänkte såg hon den inte? eller? men det va bra du hittade den. Super rolig med alla namn fr olika länder, men man får ha tid gå igenom. Jag hittade mina här, klarade inte av alla fina namn jag fick här, det gick inte hem hos familjen, sen va de för olika att passa kullen.
PUSSA PÅ CLEOS MAGE FR MIG, är så mysigt med magarna