Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 375 ggr
Kittentotts-deleted
0

EN LITEN ÖVERLEVARE

Den här lilla Jaguaren är bara en månad gammal och har klarat livhanken enbart för skötarna på djurparken i New Delhi,Indien, föder upp henne med kycklingsoppa i nappflaska. Bakgrunden är tragisk-jaguarmamman åt upp ungens syskon.Denlilla räddades i sista stund.

Mysig artikel från Året Runt.

jepard.jpg

Uffe
0

Då hoppas vi att den gillar nappflaskan och blir stor och ståtlig

Kittentotts-deleted
0

Visst är den väl söt! Ser ju helst de lever i det vilda, men man kan ju inte annat än tycka de är ljuvligt vackra.

Uffe
0

Jo visst skall de leva i det fria, men när vi  nu står inför faktumet att det finns djurparker så får man ju vara tacksamma att de trots allt bryr sig óm djuren. Att jag sen av princip inte besöker djurparker är ju nåt annat Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Vi besöker ju dem, pojken älskar djuren, och det är mysigt med en välskött djurpark, och gärna en som jobbar för få arten att överleva.

pixla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en tam tiger. Fasst här är det lek med nappflaskanGlad

Uffe
0

Underbar bild, jag vet ingen som lyckas få fram så fantastiska bilder på kattungar

Uffe
0

Den kunde ju vara med i vår tävling förresten Skrattande

EddaM
0

Jätte fina bilder och trevlig historia=) Och den sista tigern är ju alldeles bedårande.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0

Man måste ha en otroligt bra kameraSkrattandeGillar fota, men men de är aldrig still! Har inte råd lägga de pengarna nu.LedsenDator ska jag köpa nästa gång! Nu lägger jag sponsor på dotterns konståkning som kostar 20000 per år.

Sen ska det va en skicklig person t ta så otroliga bilder! Och det är denna fotografen.

Annkis54
0

# 5 Herregud så söt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se